Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
10 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- 19/04/13
Το τηλεοπτικό δίκτυο Showtime ανακοίνωσε μέσω του επίσημου Fan Page της σειράς Dexter πως ο επόμενος (όγδοος) κύκλος θα είναι και ο τελευταίος.



Δυστυχώς!
Είναι από τις καλύτερες σειρές και 7 κύκλους τώρα το αποδικνύει!
Δεν ηταν τοσο καλη και στους 7 κυκλους, μην υπερβαλλουμε κιολας. Απορω ομως γιατι υπαρχει αυτη η ειδηση παντου αυτες τις μερες ενω ξεραμε εδω και μηνες οτι αυτη η σεζον ειναι η τελευταια
Μόλις τελειώσει θα το αρχίσω.. :P
kala milame exw liwsei stis amerikanikes seires,,e logiko 8oh sezon na stamatisei
kalh....oxi kai oi 7 kikloi............
στην αρχή την σνόμπαρα αλλά με το που είδα 2-3 επεισόδια κόλλησα άσχημα,μπορεί να μην είναι υπερπαραγωγή αλλά έχει κάτι βασικό και κάτι που δεν έχουν πολλές άλλες,έναν ηθοποιό που δίνει ρέστα στον ρόλο του.
Μου αρέσει αρκετά η σειρά!
Ο ηθοποιός παίζει αρκετά καλά το ρόλο του, αν και δεν εμπνέουν τα μούτρα του με την πρώτη ματιά.
Σε ταινία που τον έχω δει δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο.
ωραια ;π απο την λογικη θελω να αρχισω να βλεπω ολους τς κυκλους απο τν αρχη γτ δν τ χω αγγιξει καν ;π
Μια πραγματικα φοβερη τηλεοπτικη σειρα που εμενα προσωπικα με καθηλωσε απο την πρωτη κιολλας σεζον.Βεβαια καθε σεζον γινεται και καλυτερη για αυτο φανταζομαι πως ολοι οι φαν εχουν στενοχωρηθει που φετος ο Dexter τελειωνει.Ειμαι περιεργη να δω πως θα εξελιχθει η σχεση μεταξυ των δυο αδερφιων!!!
Scott_Pilgrim swstos...