Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
To Enternity έχει αρχίσει ήδη να μετράει αντίστροφα τις ώρες για να επιστρέψει στην πατρίδα και λίγο πριν αφήσει το δωμάτιο του ξενοδοχείου στο οποίο διαμένει, για να προλάβει την πτήση από το αεροδρόμιο LAX, θα συνδεθεί live με την Ελλάδα. Ο διευθυντής σύνταξης του site Παύλος Παπαπαύλου θα είναι μαζί με τους αναγνώστες το βράδυ της Παρασκευής, από τις 19.30 έως τις 20.20 για να συζητήσουν όλες τις εξελίξεις τις έκθεσης και όχι μόνο.
Παιδιά, υπομονή, προσπαθούμε για το καλύτερο και για εσάς. Κάποια προβλήματα σίγουρα θα εμφανίζονται και θα υπάρχουν. Όλα θα τα τακτοποιήσουμε, μην ανησυχείτε καθόλου για αυτό. Σίγουρα ο Παύλος θα ήλεγξε το video πριν ανέβει άρα κάπου αλλού υπάρχει πρόβλημα, θα το εντοπίσουμε και θα το φτιάξουμε :)
Δυστυχώς το έχασα (και) αυτό το Live, αλλά εντάξει, το είδα σε μαγνητοσκόπηση αργότερα. Άντε, τώρα περιμένουμε με αγωνία το επόμενο από την Ελλάδα. Καρέτσο, μας έλειψες!
To Enternity έχει αρχίσει ήδη να μετράει αντίστροφα τις ώρες για να επιστρέψει στην πατρίδα και λίγο πριν αφήσει το δωμάτιο του ξενοδοχείου στο οποίο διαμένει, για να προλάβει την πτήση από το αεροδρόμιο LAX, θα συνδεθεί live με την Ελλάδα.
Κάντε ενα τεστ νωρίτερα για τον ηχο... κρίμα είναι να μην ακούμε πάλι καθαρά!
Δίκιο έχει ο Shepard. Δυστυχώς δεν σας άκουσα την προηγούμενη φορά για αυτόν τον λόγο.
αντε περιμενουμε......
Αυτή τη φορά θα είμαι παρόν τη προηγούμενη ήτα ξαφνικό και δεν το είδα :)
...και πιες καφέ
Περιμένοντας να περάσει η ώρα
Παιδιά, υπομονή, προσπαθούμε για το καλύτερο και για εσάς. Κάποια προβλήματα σίγουρα θα εμφανίζονται και θα υπάρχουν. Όλα θα τα τακτοποιήσουμε, μην ανησυχείτε καθόλου για αυτό. Σίγουρα ο Παύλος θα ήλεγξε το video πριν ανέβει άρα κάπου αλλού υπάρχει πρόβλημα, θα το εντοπίσουμε και θα το φτιάξουμε :)
Πρέπει να έχει πρόβλημα UStream και τα 3 βίντεο που βγήκαν μέχρι τώρα τρώνε απίστευτο lag δυστυχώς..:(
Το πρόβλημα είναι στον player toy Ustream.. βρήκαμε λύση και σε λίγο θα είναι πάνω το σωστό βίντεο.
Δυστυχώς το έχασα (και) αυτό το Live, αλλά εντάξει, το είδα σε μαγνητοσκόπηση αργότερα. Άντε, τώρα περιμένουμε με αγωνία το επόμενο από την Ελλάδα. Καρέτσο, μας έλειψες!
χεχε! κάτι θα κάνουμε μέσα στην εβδομάδα, που θα είναι αρκετά μπροστά :)