Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Τηλεκοντρόλ του μέλλοντος το χειριστήριο του Wii U

*
Ο πρόεδρος της Nintendo, Satoru Iwata, συνεχίζει τις δηλώσεις του για το Wii U, αναλύοντας τις προοπτικές του νέου χειριστηρίου. Σύμφωνα με τον ίδιο, οι στόχοι της Nintendo είναι πολλαπλοί με το Wii U. Από τη μία, επιθυμεί να επαναφέρει στην εταιρεία τους hardcore gamers που έχασε με το Wii και από την άλλη «προσπαθεί να φτιάξει κάτι που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως το τηλεκοντρόλ του μέλλοντος».



«Στο μέλλον, αν η τηλεόραση και το internet μπορούν να χρησιμοποιηθούν μαζί, η τηλεόραση θα έχει ένα τηλεκοντρόλ με οθόνη και θα μοιάζει πολύ με το χειριστήριο του Wii U, το οποίο θα επιτρέπει video chat ή web browsing ενώ η τηλεόραση δείχνει κάτι άλλο». Ο Iwata συνέχισε λέγοντας: «Κατά την προηγούμενη δεκαετία έγιναν πολλές προσπάθειες σύνδεσης της τηλεόρασης με το internet, όμως καμία τους δεν αποδείχθηκε δημοφιλής. Το χειριστήριο του Wii U όμως, όντας στην ίδια απόσταση από τα μάτια του χρήστη σε σχέση με ένα smartphone ή ένα PC και επιτρέποντας την εισαγωγή δεδομένων με εύχρηστο τρόπο, έχει τη δυνατότητα να υλοποιήσει επιτυχώς αυτή τη σύνδεση». Νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα, ο Iwata τόνισε ότι το online περιβάλλον του Wii U θα είναι πολύ πιο ανοικτό σε σχέση με τον προκάτοχό του, επιτρέποντας χαρακτηριστικά όπως το voice chat και η κοινωνική δικτύωση.

Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Wii U
    • 7+ pegi 7+
      • 7.4 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (78)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.nintendo.gr/wiiu FOLLOWERS 13 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Shepard
    • Ο Iwata καλά θα κάνει να δει και την Apple με τα iPad/AppleTV και να καταλάβει ότι αυτά που λέει ήδη γίνονται!
      Το iPad ως χειριστήριο και μέσω AppleTV(Airplay) δείχνει στην τηλεόραση αυτό που παίζουμε!
      Επίσης υπάρχουν απ' όλες τις μεγάλες εταιρίες υποστήριξη για τις τηλεοράσεις τους με εφαρμογές στα iPad/iPhone!
      Και εκεί μπορείς να βλέπεις τηλεόραση ενώ στη ταμπλέτα να κάνεις chat ή surfing ή οτιδήποτε!

      Welcome to the future... today!

    • bahamut zero
    • shepard η διαφορα ειναι οτι
      α. στην ελλαδα αυτα δε γινονται
      β για να τα χρησιμοποιησεις αυτα πρεπει να μπεις στο οικοσυστημα της apple το οποιο ειναι υπερβολικα κλειστο και ακθολου ευελικτο

    • Shepard
    • Γιατί της Νιντυ ειναι ανοιχτό και ευέλικτο?

      Ίσα ίσα που με το άλλο μπορείς να κάνεις περισσότερα πράματα! 2 συσκευές και κάνεις δουλειά!

    • bahamut zero
    • προφανως και δεν ειναι....δε μιλησα σε σχεση με της nintendo....απλα η apple φτιαχνει τα προιοντα της για να λειτουργουν μονο μεταξυ τους

    • Jimaruto
    • Εγώ κρατάω τις επιφυλάξεις μου κατά πόσο η Apple "ανακάλυψε" τα Ipads. Καθώς όπως έχουν δηλώσει από τη Nintendo το σύστημα το κατασκευάζουν τουλάχιστων 3 χρόνια. Άρα η ιδεά με το χειριστήριο υπήρχε ήδη πριν 3-4 χρόνια. Οπότε τι παίζει;; Ταυτόχρονη αναλαμπή ίδιας ιδέας από την Apple;; Διαρροή πληροφοριών μεταξύ Nintendo και Apple;;; ....Ποιος ξέρει.

    • Spahar
    • Έλα ρε Jimaruto τώρα, τι άλλο θα ακούσουμε δηλαδή; Με την ίδια λογική, και η Apple πριν το βγάλει το iPad θα το δούλευε στο εργαστήριο 2-3 χρόνια άρα που μας βγάζει αυτό;

      Επίσης τι είναι το iPad και απορείς πως το σκέφτηκε η Apple; Ένα μεγαλύτερο iPhone είναι, και το iPhone γράφει ήδη 5 χρόνια στο κοντέρ (+ τα πόσα χρόνια το δούλευαν πιο πριν). Είπαμε την αντιγράφουν τη Nintendo, αλλά όχι και 3 χρόνια πριν κυκλοφορήσει συσκευή...... Ειλικρινά δεν μπορώ να κατανοήσω με ποια λογική κάνει κάποιος τέτοιες σκέψεις, έχουν και οι άλλες εταιρείες R&D, δεν ξύνονται....

    • Shepard
    • Δείτε εδώ...
      http://www.macrumors.com/2011/06/17/dual-screen-airplay-gaming-demo-with-real-racing-2-hd/

      (οπότε με την λογική του jimaruto, αφού η Apple το έβγαλε τώρα πρώτη, η Νιντυ την αντέγραψε!)

*