
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ανακοίνωση που έγινε στο PS Blog εδώ.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η κυκλοφορία του Ratchet & Clank: QForce για το PS Vita θα καθυστερήσει, όπως ανακοίνωσε η Sony Europe και αυτή η καθυστέρηση θα επηρεάσει και την έκδοση του παιχνιδιού στην αμερικανική αγορά.
Πωπωπω απιθανο δωρο απο τη $ΟΝΥ....Ρε γμτ για ποσο ΗΛΙΘΙΟΥΣ μας περνανε?
Σα δε ντρεπόμαστε λέω εγώ...MotorstormRC. Σιγά τα λάχανα. Δε μας δίνουν καλύτερα κανένα δωρεάν παιχνίδι από το PS1;