Με μικρή καθυστέρηση ενός μήνα θα κάνει την εμφάνισή του ο επόμενος τίτλος της σειράς LEGO Star Wars, το Clone Wars και αντί για τις 18 Φεβρουαρίου, θα πρέπει να το περιμένουμε στις 22 Μαρτίου. Η εκδότρια εταιρία ετοιμάζει το τρίτο μέρος της σειράς για PlayStation 3, Xbox 360, PC, Wii, PSP και Nintendo DS, ενώ δεν είναι απίθανο να το περιμένουμε μέσα στους επόμενους μήνες και για τα νέα φορητά.

Το Lego Star Wars 3 αναμένεται να προσφέρει κάθε χαρακτήρα που έχει εμφανιστεί στην animated σειρά, νέα battle modes, ένα «εργαλείο» κατασκευής επιπέδων και τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει ο παίκτης είτε Jedi, είτε Separatist. To περιμένουμε πως και πως…
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
To PlayStation 2 ξεχάσανε...
Και το Mega Drive! XAXAXAXA
Μέχρι στιγμής πάντως είναι όλες οι εκδόσεις από καλές έως πολύ καλές. Ευελπιστώ να μην αρχίσουν να τις χαλάνε από εδώ και στο εξής
kapiios pisteuw mas kanei plaka
Καλύτερο απο force unlished2!Με 1000 για το leog.!
το Lego star wars εχει γινει πιο ωραιο απ το force unleashed