Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το πρώτο trailer του X-Men: First Class

Η 20th Century Fox αποκάλυψε στους φίλους της σειράς X-Men το πρώτο trailer της νέας ταινίας X-Men: First Class, μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της στο Facebook. Η προβολή της νέας παραγωγής θα ξεκινήσει στις 3 Ιουνίου και τη σκηνοθετική ευθύνη έχει αναλάβει ο Matthew Vaughn. Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους θα βρίσκονται οι James McAvoy (Charles Xavier), Michael Fassbender (Magneto), Rose Bryne, January Jones (Emma Frost), Kevin Bacon (Sebastian Shaw), Nicholas Hoult (Beast) και Jennifer Lawrence (Mystique).



Η νέα ταινία αποτελεί ουσιαστικά prequel της σειράς X-Men, αποκαλύπτει μία σειρά από γεγονότα που δεν έχουν αναφερθεί μέχρι σήμερα και αναλύει το πώς οι πρώτοι μεταλλαγμένοι ανακάλυψαν τις ειδικές τους δυνάμεις. Μπορείτε να δείτε το trailer στον παρακάτω player:





Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
13 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΗΛΙΚΙΕΣ

    16+

  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ

    Matthew Vaughn

  • ΗΘΟΠΟΙΟΙ

    James McAvoy, Michael Fassbender
    Rose Byrne, January Jones, Jennifer Lawrence
    Oliver Platt, Kevin Bacon

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • petroscy13
    • Pote den imun ke poli fan twn x-men alla ena prequel gia mena ine oti prepei na dw pws arxisan ola ke an tha m kinisei to endiaferon! PAntws apo to trailer fenete exeretika endiaferon!!! ;)

    • Jim P
    • Πρεπει να ομολογήσω πως ήμουν πολύ αρνητικά προκατελημένος, θεώρησα και ακόμη θεωρώ πως δεν χρειαζόμασταν ακόμη ένα prequel και ότι το ΧΜΕΝ 1 προσφέρει μία πολύ καλή βάση, ακόμη πιστεύω πως θα είχε περισσότερο λογική ένα Χ-ΜΕΝ 4, αλλά παρακολουθόντας το trailer άλλαξα άποψη για το First Class, λίγο η δράση λίγο τα ειδικά εφέ με φτιάξαν.

    • SamFisher
    • Από τα καλύτερα trailer που έχω δεί τον τελευταίο καιρό.Μετά το X-MEN 3 πίστεψα πως δεν θα ακολουθήσει άλλο.Πάντως η ταινία φένεται φανταστική!

    • The White Prince
    • Συμφωνώ με majorfox... Και θα προσθέσω: φτωχό. Όσο φανατικός οπαδός κι αν είμαι, προσωπικά δε με άγγιξε το trailer. Μόνο η Emma Frost. Τι κρίμα που θα εμφανιστεί ως "κακιά" εδώ. Θα έχει τρελά κενά η ταινία. Η Emma ήταν κοριτσάκι τη συγκεκριμένη περίοδο... Ελπίζω να δούμε και τη Jean.

      Πιστεύω ένα Χ-ΜΕΝ 4 θα ήταν πολύ καλύτερη επιλογή.

      Η επιλογή του cast είναι κάπως... Μόνο η Emma δείχνει να ξεχωρίζει. LoL πώς είναι έτσι ο Magneto στη φωτό;; Moιάζει λες και αγόρασε το κράνος από τα Jumbo!!! :D

    • ViLb
    • εγώ έχω την εξής απορία. όταν τα κομιξ έχουν δεκάδες χιλιάδες ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ιστορίες να μας προσφέρουν, γιατί πηγαίνουν και κάνουν prequels. μια η το βαρετό Wolverine, μια αυτό...

      μόνο εμένα μου θυμίζει ένα κράμα Heroes + Gossip Girl το trailer?

*