
«Η χρήση του 3DS ως χειριστηρίου του Wii U είναι τεχνικώς εφικτή, όμως υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να λάβουμε υπόψη μας. Αν το software για το Wii U δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς το 3DS, πολλοί καταναλωτές μπορεί να θεωρήσουν ότι η Nintendo τους αναγκάζει να αγοράσουν και τα δύο συστήματα. Έτσι, δεν θα υιοθετήσουμε αυτή την ιδέα, εκτός κι αν η σύνδεση των δύο συστημάτων είναι το πιο φυσικό πράγμα που μπορούμε να κάνουμε». Ο Iwata επιβεβαίωσε ότι αυτή τη στιγμή η χρήση του 3DS ως χειριστηρίου του Wii ή του Wii U, εμποδίζει και τα δύο home συστήματα της εταιρείας από το να έχουν πρόσβαση στο internet. Σύμφωνα με τον ίδιο: «Αυτός ο τεχνικός περιορισμός θα εξακολουθεί να υφίσταται, εκτός κι αν προσθέσουμε κάποιο ειδικό hardware».



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity