To Final Fantasy III αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του στο ιαπωνικό App Store εντός του Μαρτίου, προσφέροντας στους κατόχους iPhone τη δυνατότητα να ζήσουν τις έντονες στιγμές της ιστορίας του. Την αποκάλυψη έκανε η Square Enix μέσω της διάθεσης του επίσημου teaser site που βρίσκεται στη διεύθυνση http://dlgames.square-enix.com/ff/ff3/jp/ και προσφέρει κάποιες πρώτες πληροφορίες (σε όσους γνωρίζουν τη γλώσσα).

Μέχρι στιγμής δεν είναι σαφές αν πρόκειται να διατεθεί ο τίτλος και σε άλλες συσκευές με iOS λειτουργικό και αξίζει να σημειωθεί πως στις μέχρι σήμερα εμφανίσεις τίτλων της σειράς στο κινητό της Apple, η Square Enix χρησιμοποίησε ως βάση τα ports του PSP.
Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6
Gia evropi pote tha to exoume?? to thelw!!! :)
5 kai 6 θέλουμε! τα πρώτα δεν είναι τόσο δυνατά!
Ε λογικά μιλάμε για το remake του DS, δε νομίζω κιόλας να έχει γίνει για άλλη πλατφόρμα ported το παιχνίδι.
Να δούμε πότε -και αν- θα κατηφορίσει προς Ευρώπη...
exei apotyxh h square teleutaia kai portarei ta palia ths games...
Κάπου αλλού θα βγει?
mono free ama einai tha to katevasw
Free; Σιγά μην το δώσουν free :P
FFIII :/ Γιατι Οχι κατι πιο καινουργιο ?