Λίγες ώρες μετά την εμφάνιση του Limbo στην υπηρεσία χαρακτηρισμού τίτλων -βάσει περιεχομένου- που λειτουργεί στην Κορέα, η Playdead προχώρησε στην επιβεβαίωση της μεταφοράς του Limbo από το Xbox 360 σε PlayStation 3 και PC. Η διάθεσή του θα γίνει μέσω του PlayStation Network και Steam και σύμφωνα με τον επίσημο λογαριασμό της Sony στο Twitter, θα ξεκινήσει μέσα στον Ιούλιο.

Ταυτόχρονα, η Playdead αναπτύσσει και ένα νέο IP που εκτιμά ότι θα ικανοποιήσει όλους όσοι αγάπησαν το Limbo.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 11/07/11 01.30
Η Playdead ενημέρωσε επίσημα πως η διάθεση του Limbo θα ξεκινήσει να προσφέρεται μέσω του PlayStation Store στις 20 Ιουλίου. η προσφορά του από το Steam θα ξεκινήσει στις 2 Αυγούστου. Από σήμερα, η εταιρία θα ξεκινήσει να προσφέρει και το soundtrack του τίτλου μέσω του iTunes.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ!!!!!!!!!!!!STEAM rules δεν θα το χάσω!!!!
Μπράβο ρε παιδιά. Το limbo είναι top
εγω τα πηρα σε retail εκδοση για 360 mazi με αλλα 2 παιχνιδια και καθαρισα.