Η τελευταία δήλωση των στελεχών της εταιρίας είναι πως εργάζονται πάνω σε κάτι νέο, ωστόσο τίποτα δεν είχε γίνει γνωστό μέχρι σήμερα. Αναμένουμε κάτι πιο επίσημο.
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η υπηρεσία αξιολόγησης τίτλων video games βάσει περιεχομένου αναφέρει πως ο τίτλος Limbo που κυκλοφόρησε το περασμένο καλοκαίρι μέσω του Xbox Live, θα κάνει την εμφάνισή του και στο PlayStation Network.
Θα αγοράζεται μόνο μέσω Network λογικά... εμείς που δεν έχουμε πιστωτική τι κάνουμε?
Βγάζετε μια pre paid :P
Α γίνεται? Δηλαδή μπορώ να το κάνω και με playpal? (είμαι λίγο άσχετος με αγορές μέσω internet)
@yannakis: Πολύ απλούστατο, αγοράζεις απλά μια psn card απο κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα της γειτονιάς σου. Έχει των 20Ε και των 50Ε.
Όσον αφορά το game, δηλώνω χαρούμενος! Το ζήλευα καιρό απο το xbox live το παιχνιδάκι.
Απλά απίστευτο παιχνίδι, μακάρι να βγει να το παίξουν και άλλοι. Τα καλύτερα 12 ευρώ που έχω δώσει.
Ειμαι πολυ χαρουμενος και πιστευω και αλλα ατομα (αν οντως κυκλοφoρησει στο psn) που θα εχουμε την ευκαιρια να το παιξουμε.Εχω ακουσει καλα λογια και εχω δει κατι βιντεακια τα οποια μαρεσαν αρκετα μπορω να πω.