Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το Mass Effect 4 στα σκαριά

Το Mass Effect 4, ή όπως αλλιώς σκοπεύει να το ονομάσει η BioWare, βίσκεται ήδη στα πρώτα στάδια της ανάπτυξης του, σύμφωνα με τον Casey Hudson. Μιλώντας στο Twitter, o Hudson ανέφερε πως: "Είμαστε στα πρώτα στάδια σχεδιασμού ενός εντελώς καινούριου Mass Effect. Τι θέλετε να δείτε"; 



Τον περασμένο Μάιο, ο Ray Muzyka επιβεβαίωσε πως ένας νέος τίτλος Mass Effect ήδη βρίσκεται στα σκαριά, ενώ ο Fabrice Condominas είχε αναφέρει πως ο πρωταγωνιστής του τίτλου θα είναι ένας νέος χαρακτήρας.

Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Shepard
    • Μην φοβάστε ΤΙΠΟΤΑ! Το σύμπαν τεράστιο, οι χαρακτήρες παμπολλοι, τα σκηνικά υπερογκα... άλλη μια υπέροχη τριλογία μας περιμένει στην επόμενη γενιά! ;)

      Το μονο που μπορεί να μας φοβίσει, είναι ότι θα είναι καθαρόαιμο TPS! Εκει θα ξενερώσουμε απίστευτα!

    • Hernandez30
    • Φέρτε τον Shepard πίσω...... Πραγματικά στην σκέψη και μόνο ότι ο Shepard δεν θα υπάρχει στο Mass Effect 4 με ξενερώνει άγρια. Για μένα το Mass effect δεν θα είναι πία το ίδιο, είναι το μοναδικό παιχνίδι που δέθηκα με τον πρωταγωνιστή και βίωνα έντονα τα πάντα μαζί του..... Πραγματικά ήταν ένα τέλειο ταξίδι με τον John που δεν θα ξεχάσω ποτέ (ο καθένας μας γίναμε John Shepard).

      Ήταν το παιχνίδι που με έκανε να αγοράσω και ΧΒΟΧ360 μόνο και μόνο να για να παίξω το Mass effect και να ζήσω άλλη μια έντονη περιπέτεια (το 2 και 3 τα έχω στο PS3).

      Γνώμη μου το Mass effect πρέπει να ξαναβγεί με τον Shepard, είτε να τον ξαναζωντανεύσουν (όπως κάνανε στο 2) είτε να δούμε ενα prequel με την ζωή του πριν τα γεγονότα της τριλογίας mass effect.

      Πραγματικά συγχωρέστε με αν κάνω λάθος, αλλά το Mass effect φτιάχτηκε γύρω απο αυτόν τον πρωταγωνιστή και αυτό έκανε να τον κόσμο να δεθεί μαζί του. Ένα Mass effect χωρίς John Shepard κατα την δική μου ταπεινή άποψη δεν θα είναι πια mass effect. Αυτό που είπε και ο φίλτατος παραπάνω......... πάνε για άρμεγμα...........

      Πραγματικά θα πρέπει να είναι super ουάου game για να με κάνει να το αγοράσω day 1 (όπως έκανα για το Mass effect 2 και 3 καθώτι χρήστης Ps3 στην αρχή)

      Rest in peace Shepard.

*