Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το Naruto στο Nintendo 3DS

Η 505 Games ανακοίνωσε πως η σειρά Naruto θα κάνει δυναμική εμφάνιση και στο νέο φορητό σύστημα της Nintendo με τον τίτλο Naruto Shippuden 3D - The New Era, ο οποίος θα κυκλοφορήσει στην αγορά της Ευρώπης μέσα στο τρέχον έτος. Η νέα παραγωγή θα ανήκει στην κατηγορία action και θα δίνει στον παίκτη τη δυνατότητα να ελέγξει το δημοφιλή χαρακτήρα, με αρκετούς ακόμη γνωστούς ήρωες να κάνουν την εμφάνισή τους κατά τη διάρκεια της περιπέτειας.



Τα γεγονότα του νέου τίτλου θα συνδέονται άμεσα με αυτά της πιο πρόσφατης σειράς, ενώ για πρώτη φορά θα κάνουν την εμφάνισή τους και οι μυστηριώδεις Five Kages.


Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
6 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • ViLb
    • σιγά μην έχαναν την ευκαιρία. με τον πανικό που έχει δημιουργήσει το Naruto, αναμένεται να έχει πολύ καλές πωλήσεις.

    • Ashirogi
    • Το έχουν ξεφτυλίσει πάντως και αυτοί, έχουμε δει την ιστορία χίλιες φορές μέσα από κάθε παιχνίδι.

    • Scott_Pilgrim
    • Sage mode βλέπω, θα είναι και οι 5 kages, οπότε πάμε μέχρι τα τελευταία επεισόδια μάλλον.. Κρίμα που δεν θα πάρω σύντομα 3DS.. :(

    • Leo 360 Greece
    • 5 Kages? Ποοο... Λογικά θα έχει όλη την σειρά Shippuden μέχρι τα manga... Ελπίζω δηλαδή, γιατί έτσι κι αλλιώςσε 3-4 μήνες αν δεν δείξουν και κάλι filers στο anime θα φτάσουμε αρκετά κοντά στα τωρινά επεισόδια των manga... Θέλω και Killer Bee!!!!! xD

*