
Τα γεγονότα του νέου τίτλου θα συνδέονται άμεσα με αυτά της πιο πρόσφατης σειράς, ενώ για πρώτη φορά θα κάνουν την εμφάνισή τους και οι μυστηριώδεις Five Kages.

Η 505 Games ανακοίνωσε πως η σειρά Naruto θα κάνει δυναμική εμφάνιση και στο νέο φορητό σύστημα της Nintendo με τον τίτλο Naruto Shippuden 3D - The New Era, ο οποίος θα κυκλοφορήσει στην αγορά της Ευρώπης μέσα στο τρέχον έτος.
σιγά μην έχαναν την ευκαιρία. με τον πανικό που έχει δημιουργήσει το Naruto, αναμένεται να έχει πολύ καλές πωλήσεις.
Το έχουν ξεφτυλίσει πάντως και αυτοί, έχουμε δει την ιστορία χίλιες φορές μέσα από κάθε παιχνίδι.
Sage mode βλέπω, θα είναι και οι 5 kages, οπότε πάμε μέχρι τα τελευταία επεισόδια μάλλον.. Κρίμα που δεν θα πάρω σύντομα 3DS.. :(
5 Kages? Ποοο... Λογικά θα έχει όλη την σειρά Shippuden μέχρι τα manga... Ελπίζω δηλαδή, γιατί έτσι κι αλλιώςσε 3-4 μήνες αν δεν δείξουν και κάλι filers στο anime θα φτάσουμε αρκετά κοντά στα τωρινά επεισόδια των manga... Θέλω και Killer Bee!!!!! xD
auta einai nea!!tha valw ton skylo mou na euei tsamiko
Αναμενόμενο game στο 3DS.