
Την περασμένη εβδομάδα, η Nintendo ανακοίνωσε πως οι πωλήσεις του Wii U έφτασαν τις 160,000 μονάδες στο πρώτο οικονομικό τέταρτο του έτους, με τις πωλήσεις software να φτάνουν στο ένα εκατομμύριο. Το 3DS τα πήγε καλύτερα, πουλώντας 1.4 εκατομμύρια συστήματα και 11 εκατομμύρια αντίτυπα software.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



ελπιζω να σκεφτουνε κατι για το wii u και να ανακαμψει
Άντε να δούμε τι θα δούμε πάλι
Ελπίζω να μάθουμε ημερομηνία κυκλοφορίας SMT IV.