Σήμερα ξεκινάει η επίσημη διάθεση του PS4 στις ΗΠΑ και μαζί με τους τυχερούς που ζουν στην άλλη άκρη του Ατλαντικού, το Enternity έχει παραλάβει το δικό του retail δείγμα. Ήδη έχουμε συνδεθεί στο αμερικανικό PlayStation Network και έχουμε ετοιμάσει ένα πρώτο video, έχουμε βγάλει αρκετές φωτογραφίες και στις 20.30, αν όλα έχουν πάει καλά με το upload του video, θα μπορέσετε να το δείτε μέσα από αυτή τη σελίδα και να διαβάσετε τη πρώτη μας άποψη από τον Παύλο Παπαπαύλου. Σε ξεχωριστό θέμα θα ανέβουν και οι φωτογραφίες.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι η κονσόλα είναι πανέμορφη, πήρε χωρίς προβλήματα το 1.5 update και... δεν έχουμε παιχνίδια (προς το παρόν). Περισσότερα πολύ πολύ σύντομα.
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!
Αναμένουμε το βίντεο!4 εβδομαδες υπομονή ακόμα οι υπόλοιποι :)
ΟΧΙ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ ΘΑ ΤΟ ΧΑΣΩ
Γεννήτριες έχετε stand by? Μήπως μαζί με τις κατάρες πέσει και το ρεύμα!!! χαχαχαχα :)
katevaste apo amerikaniko store ena paixnidki xaxaxxax
Σχεδόν 1 μήνας ακόμη για το ps4 αλλά 10 μερές ακόμη για το xbox one :)
Για κουνα λιγο το hdmi να δουμε θα παιξει,,χαχαχα
Μητσοοοοοοοο... συγκρατησου και πετα τα κατσαβίδια μακρια! :Ρ
Το μόνο σίγουρο είναι ότι η κονσόλα είναι πανέμορφη, πήρε χωρίς προβλήματα το 1.5 update και... δεν έχουμε παιχνίδια (προς το παρόν)
Σαν να σο εχουν φερει το αμαξι στην πυλωτη και να μην εχεις τα κλειδια...
OMG.... Να εχεις την lambo, καινα μην εχεις βενζίνη??? :(
failllllllllllll
Πω πω τι ξενέρα να έχεις ps4 χωρίς παιχνίδια...Περιμένουμε έστω το video να ανέβει...
Ελα βρε...Μπορείτε να μας κάνετε review πως παίζει audio cd?
Ξεκίνησε...
Όλη η Ελλάδα είναι κρεμασμένη από αυτό το άρθρο! XD
τα σπαει παιδες!!!
Το θέλω σαν τρελός!
Πιστευω οτι το κουτι θα το εχω ανοιξει σε λιγοτερο απο δευτερολεπτο με δοντια και χερια...
Τι ελβετικη σουγιαδες,τι γραφει το κουτι απεξω,τι serial number εχει ουτε καν θα ριηω βλεφαρο..
Λιγοτερο απο μηνας για την επομενη γενια!!