
Συμπλήρωσε πάντως λέγοντας πως «Για να κάνουμε πιο εύθυμη την κατάσταση, θα ανακοινώσουμε το νέο demo σύντομα και θα το διαθέσουμε μέσα στις επόμενες ημέρες».

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η Konami ανακοίνωσε πως το πρώτο από τα δύο demos του Pro Evolution Soccer 2012 δε θα κυκλοφορήσει για το Xbox 360.
Αν δεν μπορούν να βγάλουν ένα demo, φαντάζομαι το πλήρες παιχνίδι...
το δευτερο demo λογικα θα βγει μεχρι το τελος της βδομαδας?
Ουδείς γνωρίζει...
Η Κονάμι ενημέρωσε τους καταναλωτές πως άμα θέλουν φέτος να παίξουν ποδοσφαιράκι στο 360 τους καλό θα είναι να πάρουν το Fifa! Thanx for the heads up...
Να φανταστώ ξεπερνάει το 1GB;;;; x)
Εγώ που έπαιξα το demo στο PS3,βεβαιώνω ότι η κατάσταση του τίτλου είναι από τραγική έως να προκαλεί αυτοκτονίες... :Ρ
Επιεικώς απαράδεκτο παιχνίδι!
Νομίζω ότι το ίδιο το PES είναι το πρόβλημα και η "σοφή" MicroSoft ζήτησε να απομακρυνθεί από την κονσόλα της!
FIFA και πάλι FIFA!