Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Υποστήριξη Kinect στο Skyrim

H Bethesda ανακοίνωσε πως οι κάτοχοι του The Elder Scrolls V: Skyrim θα υποδεχτούν σύντομα ένα νέο update για τον τίτλο, το οποίο και θα προσθέτει τη δυνατότητα συνεργασίας με το περιφερειακό Kinect. Η αναβάθμιση θα προσφερθεί δωρεάν μέσα από το Xbox Live μέσα στον μήνα, προσθέτοντας 200 φωνητικές εντολές για Dragon Shouts, Hotkey Equipping, Follower Commands και διαχείριση του μενού. Ακόμη, η εταιρία σημείωσε το πρώτο timed exclusive DLC για το Xbox 360, το οποίο και θα προστεθεί σύντομα και θα προσθέτει νέα quests, νέες περιοχές και χαρακτηριστικά. Δείτε ένα παράδειγμα του πως δουλεύει το Skyrim με το Kinect μέσα από τον παρακάτω player:




Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Bethesda Softworks

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bethesda Softworks

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • The Elder Scrolls V: Skyrim
    • 18+ pegi 18+
      • 8.3 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (57)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.elderscrolls.com/ FOLLOWERS 4 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Nicholas
    • Απίστευτο, τελικά γίνεται πραγματικότητα. Κάποτε το είχα γράψει σε ένα forum ότι η υποστήριξη μέσω Kinect για τα shouts θα ήταν καταπληκτική ιδέα και να που πραγματοποιήται. Ανυπομονώ, καθώς έχω και το Kinect και το Skyrim στο ΧΒΟΧ360.

    • XeniaAndreou
    • μόνο εγώ το βλέπω κακή ιδέα? μήπως..λέω μήπως δεν θα είναι δύσκολη η αναγνώριση των 200 εντολών για Dragon Shouts? -.-

    • Altair
    • Ωωωω!Ακούγεται ενδιαφέρον.
      Άντε μπράβο μπας και αρχίσει να γίνεται αυτό που έλεγα εγώ από τότε που το γνωρίσαμε ως Natal.Συνδυασμός του περιφερειακού με το χειριστήριο.

    • Mithrantir
    • Τώρα που αρχίζουν και οι ζέστες,τι καλύτερο από το να ανοίγεις την μπαλκονόπορτα και να σε ακούει η γειτονιά να φωνάζεις Fus Ro Dah.Αξία ανεκτίμητη...

*