Πάντως η Blizzard σκέφτεται για την κυκλοφορία ενός expansion για το Diablo 3 αλλά δεν έχει ακόμα αποκαλύψει ημερομηνία κυκλοφορίας. Αναμένουμε...
Πάντως η Blizzard σκέφτεται για την κυκλοφορία ενός expansion για το Diablo 3 αλλά δεν έχει ακόμα αποκαλύψει ημερομηνία κυκλοφορίας. Αναμένουμε...
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
15 ΣΧΟΛΙΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Blizzard Entertainment
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Blizzard Entertainment
ΔΙΑΝΟΜΗ
CD Media
PEGI
16+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 16+
-
-
8
ENTERNITY SCORE




Κάπου το έχω ξανακούσει...
Μακαρι να ερθει και στις κονσολες!
ΜΑΚΑΡΙ.....
Τη μακαρι ρε παιδες... μετριοτητα του κερατα (του διαβολου δλδ)
Υπαρχουν τοοοοσα αλλα παιχνιδια που μπορειτε να ασχοληθειτε, μην δωσετε λεφτα στην Blizzard και νομιζει οτι εκανε και τιποτα σωστο με το Diablo! ;)
Μετα τη τεραστια επυτχια στα pc ερχεται και στις κονσολες αντε τυχερακιδες...
Πραγματικα πρεπει να ειναι τεραστιο fail τυχαινει να ειναι φιλος μου ενα απο τα μεγαλυτερα fanboy's παγκοσμιος τη πρωτη βδομαδα εκανε σαν Ρουβιτσα μετα σιγα σιγα το εκραζε μεχρι που εκανε κομματια το cd μπροστα μου
ελα ρεεεεεεεεεεεεε
Shepard στάζεις μέλι XD
Δίκιο έχει ο Πάνος. Μετα από 500 και ώρες στο παιχνίδι και τόσο farm για να ειμαι κάπως αξιοπρεπής ο χαρακτήρας μου αρνούμαι να ξεκινήσω απο το 0 πάλι.Όσο console fanboy και να είμαι το Diablo θέλει mouse!Μέχρι να βγεί θα το έχω βαρεθεί κιόλας και θα υπάρχουν τόνοι καλύτερων τίτλων!
Eγώ το έχω βαρεθεί εδώ και κάτι μήνες. Πολύ χάλια και πολύ πιο πρόχειρο από ότι περίμενα. περισσότερη έμφαση έχει δωθεί στο RMAH παρά στο game αυτό καθ' αυτό. Απαράδεκτο. Μόλις αρχίσει και πέφτει ο αριθμός χρηστών του WoW θα βγάλουν expansion στο Diablo και μόλις τ βαρεθούν και αυτό θα ξαναβγεί expansion στο WoW.
O μόνος λόγος να βγεί στις κονσόλες το Diablo θα είναι να βγάλει extra χρήματα η Blizzard από τους πολύ φανατικούς. Πάντως έχει περάσει αρκετός καιρός και ο περισσότερος κόσμος το κράζει οπότε δεν νομίζω να έχει επιτυχία στις κονσόλες και το ξέρει αυτό η Blizzard. Άρα δεν νομίζω να το βγάλει για κονσόλες.
H Blizzard ακουει κονσολες και βγάζει σπυράκια, αυτό είναι δουλειά του Kotick.
Σίγουρα θα το δούμε και σε κονσόλες, το interface ήταν από την αρχή κομμένο και ραμμένο σε αυτά τα μέτρα.
Ελπιζω να το δουμε ..... μονο και μονο απο περιεργεια και βεβαια σε μειωμενη τιμη !!!
ΕΝΤΑΞΕΙ μας τα πρηξατε.Ενταξει το Diablo καλο παιχνιδακι ειναι αλα το πολυ το κυριε ελεησον το βαριεται κ ο παπας.
Τοrchlight 2 σε κονσόλες ρε!!!!
to diablo se pc genithike se pc tha minei!!!