Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Υπόθεση κλεμμένου χάρτη στο The Last Of Us

Σύμφωνα με δημοσίευμα του gamesindustry.biz, η Naughty Dog κατηγορείται για χρήση ενός χάρτη στο The Last Of Us χωρίς την άδεια του γραφίστα Cameron Booth. Συγκεκριμένα πρόκειται για έναν χάρτη, ο οποίος χρησιμοποιήθηκε για το σύστημα του μετρό της Βοστώνης στο παιχνίδι. Ο Cameron Booth αναφέρει ότι δεν του ζητήθηκε η αδεία για να χρησιμοποιήσει η εταιρία ανάπτυξης την εργασία του στο παιχνίδι, ενώ πρόσθεσε ότι έχει έλθει σε επαφή με τη Naughty Dog προκειμένου να μάθει πως θα σταματήσει(;) να χρησιμοποιείται.



Η Sony, ωστόσο, δεν έχει προβεί σε κάποια επίσημη δήλωση επί του θέματος.

Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Naughty Dog

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • The Last of Us
    • 18+ pegi 18+
      • 9.3 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (121)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://thelastofus.com/agegate.html FOLLOWERS 6 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 10

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • jmaster18
    • Καλα εκανε, η naughty dog θα εκανε τα ιδια και χειροτερ αν αυτος ο τυπος χρησιμοποιυσε π.χ. το σχεδιο ενος κτηριου το game στην πραγματικοτητα

    • karellis64
    • @Jmaster18 Kαι εσύ που ξέρεις τι θα έκανε η naughty dog αν...και αν...Τεσπα από την στιγμή που είναι δημιούργημά του δικαίωμα έχει να ζητήσει αποζημίωση,νομίζω οι γραφίστες ξέρουν καλύτερα πως έχουν αυτά τα πράγματα. υπάρχουν και ιδικά site με stock φωτογραφίες τις οποίες πληρώνεις τον δημιουργό για να χρησιμοποιήσεις το έργο του. Απλά αυτοί χωρίς πολλά πολλά το τσίμπησαν από το διαδίκτυο λολ

*