Η Valve ανακοίνωσε πως το Portal 2 κατάφερε να ξεπεράσει σε πωλήσεις τα τρία εκατομμύρια αντίτυπα. Την αποκάλυψη έκανε ο Gabe Newell στο πλαίσιο του ειδικού event Games for Change που έλαβε χώρα στη Νέα Υόρκη. Δεν έχει γίνει συγκεκριμένη αναφορά στο ποια formats συμπεριλαμβάνονται μέσα σε αυτό τον αριθμό, ωστόσο θέλουμε να πιστεύουμε πως το υψηλόβαθμο στέλεχος της Valve μιλάει συνολικά.

Εξαιρετικές οι επιδόσεις πάντως για ένα από τα καλύτερα παιχνίδια του 2011.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Χθες πήρα το platinum στο p0rtal 2 :D .
Μακρά ότι καλύτερο έχω παίξει μέχρι στιγμής φέτος
Περιμένω να πέσει η τιμη στο steam...
Συμφωνώ με τον George1991 και χαίρομαι που οι πωλήσεις του game παν τόσο καλά .Αξιζει τα λεφτα του και με το παραπάνω.
Εγω το εχω εδω και 2 εβδομαδες αλα δεν το εχω παιξει πανω απο 2 ωρες.Φαινεται πολυ καλο παντως.
Μπράβο στη παιχνιδάρα και στο υποψήφιο GOTY!