Ο τίτλος αναμένεται να αποκαλυφθεί κάποια στιγμή πριν την ερχόμενη Ε3 και να κυκλοφορήσει για τα PC, PS3, PS4, Xbox One και Xbox 360 κοντά στην περίοδο του Οκτωβρίου του 2015.
Ο τίτλος αναμένεται να αποκαλυφθεί κάποια στιγμή πριν την ερχόμενη Ε3 και να κυκλοφορήσει για τα PC, PS3, PS4, Xbox One και Xbox 360 κοντά στην περίοδο του Οκτωβρίου του 2015.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
9 ΣΧΟΛΙΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Bethesda Softworks
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Bethesda Softworks
ΔΙΑΝΟΜΗ
AVE
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 18+
-
-
8
ENTERNITY SCORE




Μονο μην ειναι οπως το 3, αυτο μονο ζηταω
Τι είχε το 3;; Εμένα μου άρεσε.
Ένα είναι σίγουρο, ότι επειδή είναι game της bathesda για τον πρώτο χρόνο και 7-8 patch το παιχνίδι θα είναι unplayable από bugs που σημαίνει ότι 9/10 και 10/10 να παίρνει από τους reviewers είναι μούφες ..
διότι πολύ άπλα κάποιος μπορεί να ρωτήσει ΠΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΣΗ
Πιστεω θα κανουν καμια ανακοινωση αρχες 2014 το new vegas μου αρεσε αλλα το 3 ηταν το πιο καλυτερο αντε να δουμε
This made my day! Δεν ειμαι ιδιαιτερος φαν της Bethesda και των τιτλων της αλλα το 3 μου εκανε πολλαπλα 'κλικ'! Και καπου στο 2015 υπολογιζω να μπω στην επομενη γενια οποτε μολις βρηκα τι θα αγορασω πρωτα!
Όσοι είχαν παίξει τα Fallout 1 & 2 (όπως κι εγώ), το F3 δεν τους συγκίνησε ενώ το New Vegas που ήταν πιο κοντά στα πρώτα παιχνίδια ήταν κλάσεις ανώτερο.
Δεν λέω, και το Fallout 3 καλό ήταν, αλλά δεν συγκρίνεται ούτε με το New Vegas, ούτε καν με τα Fallout 1 & 3 από πλευράς gameplay.
Εντάξει καλό ήταν και το 3, όχι όπως το 1 και το 2 βέβαια. Σίγουρα θα το αντιλήφθηκε αυτό η Bethesda kαι θέλω να πιστεύω οτι το 4 θα είναι ωραίο.
Roy Park -54- Το 3 δεν ηταν τοσο καλο οπως ο 2, εκτος απο τις πρωτες ωρες που ειχε εντονο survival χαρακτηρα τα υπολοιπα ηταν χλωμα. To main story ανουσιο και πολυ συντομο και τα side quests δε σε κρατουσαν στο game.
τελικα δεν ηρθε αυτη η φημη