Λίγο πριν πέσει η αυλαία του 2010, άλλος ένας φοιτητής άφησε την τελευταία του πνοή μπροστά από έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή, αφού κατάφερε να παίξει για 12 ώρες συνεχόμενα, κάνοντας απλά ένα μικρό διάλειμμα για να πάρει κάτι να φάει (το θυμήθηκε;). Ο 19χρονος Κορεάτης που σπούδαζε στην πόλη Ulsan εντοπίστηκε αναίσθητος μπροστά από το σύστημά του.
Μετά τη διακομιδή του στο πλησιέστερο νοσοκομείο από μέλη της οικογένειάς του, οι γιατροί διέγνωσαν απλά το θάνατό του, ο οποίος είχε επέλθει αρκετές ώρες νωρίτερα. Η υπερβολή σε όλο της το μεγαλείο…
Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6
Theos makarisei to palikari , to akousame ki afto eleos
dil na leme pali kala pou zoume emeis pou exoume kleisei 24wra+
Ουδέν σχόλιο...η βλακεία δεν έχει όριο