Απώλειες λοιπόν για την Ε3, εσείς τι πιστεύετε, αξίζει κάποιος να επισκεφτεί τη φετινή Ε3;
Απώλειες λοιπόν για την Ε3, εσείς τι πιστεύετε, αξίζει κάποιος να επισκεφτεί τη φετινή Ε3;
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Rockstar Games
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Rockstar
ΔΙΑΝΟΜΗ
CD Media
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 18+
-
-
10
ENTERNITY SCORE




Αξίζει δεν αξίζει ο Παύλος θα πάει!!!Πιστεύω ότι δεν θα της λείψει κάτι φέτος μιας και θα έχουμε 2 κονσόλες να παρουσιαστούν,σίγουρα η εμφάνιση του gta V θα ήταν ένα ακόμα bonus για αυτούς που θα παραβρεθούν εκεί.
Κλαιν μαιν διοτι σε καθε Ε3 η R* δεν πηγαινε....
δεν έχει πάει ποτέ η rockstar σε Ε3?
κρίμα για το gta που θα ήθελα να δω λίγο gameplay επιτέλους...
@litanies
Τα τελευταια χρονια δεν παει δεν ξερω αν το εχει κανει απο τοτε που αρχισε η Ε3.
Είχε πάει μέχρι και την κυκλοφορία του GTA IV, από τότε και μετά (RDR και ύστερα) δεν ξαναπήγε
Ειμουν σιγουρος ;π