Η Ubisoft ανακοίνωσε ότι δεν πρόκειται να κυκλοφορήσει beta για τα multiplayer modes του Assassin's Creed III, παρά το γεγονός ότι κάτι τέτοιο είχε συμβεί στο Brotherhood και στο Revelations. Η αιτία για αυτή την απόφαση είναι ο επιπλέον χρόνος που απαιτείται για κάτι τέτοιο, ο οποίος δεν περίσσευε στην Ubisoft, δεδομένου του εκτεταμένου αριθμού νέων χαρακτηριστικώντου Assassin's Creed III και της συνήθειας της γαλλικής εταιρείας να μην μετακινεί τις ημερομηνίες κυκλοφορίας των μεγάλων τίτλων της.

Παράλληλα, ανακοινώθηκε το Wolfpack, ένα mode που απαιτεί την συνεργασία μεταξύ των παικτών, θέτοντας αντιμέτωπους με την τεχνητή νοημοσύνη, ενώ οι φόβοι για προβλήματα από την έλλειψη public testing απαντήθηκαν με την διαβεβαίωση ότι θα υπάρχει ομάδα υποστήριξης αφιερωμένη στο multiplayer μετά την κυκλοφορία του τίτλου, ενώ έχουν ήδη σχεδιαστεί events για την κοινότητα.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Δεν πειράζει αρκεί να έχει μείνει ίδιο με το Revelations.