
Τι πιστεύετε για το συγκεκριμένο γεγονός; Θα δημιουργήσει πρόβλημα στο παιχνίδι;

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Εδώ και μέρες, στα επίσημα forums της Ubisoft, ο κόσμος ρωτούσε πληροφορίες για το multiplayer του Far Cry 3 και πιο συγκεκριμένα για το άμα θα υπάρχουν dedicated servers για το παιχνίδι.
Απλά θα έχει τραγικό multiplayer και παίκτες από την Ελλάδα θα hostaroun με τραγικά ping,άρα θα κρεμόμαστε από άλλους!Εδώ diablo 3 δεν μπορώ να παίξω σωστά....
εαν το σκεφτει κανεις οσο περναει ο καιρος το multi σε θεμα συνδεσεων γινετε ολο κ χειροτερο,παλιοτερα ηδη απο την δεκαετια του 90 οι dedicate servers ηταν ο μονος τροπος που χρησιμοποιουσαν οι εταιρειες για το online κ σημερα τα παιχνδια που χρησιμοποιουν σερβερ κ οχι p2p ειναι σταγονα στον ωκεανο
Νομίζω πως και οι ίδιοι δεν είναι πεπεισμένοι ότι ο τίτλος θα μαζέψει κόσμο και θα τον κρατήσει για πολύ καιρό... οπότε δεν έχει και πολύ νόημα να έχουν dedicated servers!
Γαμώτο, μου είχε δημιουργήσει ελπίδες ο τίτλος! Γιατί ρε Ubisoft?