
Υπενθυμίζεται πως η προηγούμενη προσθήκη της σειράς κατάφερε να πουλήσει 13 εκατομμύρια κομμάτια πριν κλείσει το πρώτο έτος κυκλοφορίας, ενώ μέχρι σήμερα έχει καταφέρει να πουλήσει 20 εκατομμύρια αντίτυπα.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Ο Arvind Bhatia της Sterne Agee έστειλε μία επιστολή στους επενδυτές πως το νέο μέρος της σειράς Grand Theft Auto αναμένεται να πουλήσει 14 εκατομμύρια αντίτυπα στην περίοδο λανσαρίσματος, κίνηση που θα αποφέρει στα ταμεία της Take-Two ένα ποσό που θα φτάσει τα 700 εκατομμύρια δολάρια.
Ποτε κυκλοφορει???
Δεν ξέρω αν θα πιάσει αυτό το νούμερο, αλλά σίγουρα θα κάνει τρελές πωλήσεις!
Ποιο GTA... Canis Canem Edit 2 ΤΩΡΑ or no balls ρε γατάκια...
@ner0 πραγματι αν εβγαζαν τωρα ενα Canis Canem Edit 2 (η οπως το ξερουν πολυ Bully 2) πραγματικα θα εβγαινε γ@μ@το!
Η ελπιδα πεθαινει παντα τελευταια και για αυτο εγω ακομα ελπιζω οτι καποια στιγμη θα γινει το θαυμα
logico.
@Peiraths Χαίρομαι που το θυμάται κι άλλος κόσμος. Το bully είναι μια γενιά από μόνο του :P