Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

22/9 τα remake των Ico και SotC

Σύμφωνα με το site Andriasang, οι βελτιωμένες εκδόσεις των Ico και Shadow of the Colossus, θα κυκλοφορήσουν στην Ιαπωνία στις 22/9, τόσο ξεχωριστά, όσο και μαζί, ως μέρος μιας συλλεκτικής έκδοσης. Υπενθυμίζουμε ότι οι δύο «ρετουσαρισμένοι» τίτλοι θα υποστηρίζουν ανάλυση 1080p, ήχο 7.1, 3D και –φυσικά- trophies. Ακολουθεί trailer που δείχνει τις διαφορές των εκδόσεων του PS2 με τις αντίστοιχες του PS3.





Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Team ICO

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • DrManolo
    • IMO από τα καλύτερα παιχνίδια όλων των εποχών (και ιδιαίτερα το Shadow of the Colossus). Μία σίγουρη αγορά και ένα καλό waiting gaming μέχρι να βγει το Last Guardian - αναφέρομαι σ αυτούς που δεν τα έχουν ήδη στην συλλογή τους, συμπεριλαμβανομένου κι εμού.

    • asmilon
    • Δεν εχω PS3, αλλα ειλικρινα αυτα τα remake με κανουν να σκεφτομαι να παρω, τα ειχα απολαυσει και τα 2 αλλα δε ειχα προλαβει να τα τελειωσω πριν τα φτυσει η κονσολα!!

    • bill_dep
    • den eixa paiksei kanena apo ta 2 :/ douleua apo to prwi mexri to vradu kai den eixa paiksei polla kala paixnidia sto 2... twra eimai anergos kai exw polu xrono XD XDX D oi suloges pou vgazoun gia mena einai oti kalutero mporousa na zhthsw auth ti stigmh... twrapaizw to sly XD :D opws exw ksana pei me 20-30 eurw paizeis 30-40 wres...

*