Μία από τις πιο δημοφιλείς σειρές στην αγορά των Nintendo συστημάτων, το Legend of Zelda, κλείνει σήμερα 25 χρόνια στην αγορά, έχοντας καταφέρει να πουλήσει 59 εκατομμύρια αντίτυπα σε όλο τον κόσμο. Δημιουργοί της είναι οι Shigeru Miyamoto και Takashi Tezuka και ο πρώτος τίτλος κυκλοφόρησε στις 21 Φεβρουαρίου του 1986 για το Famicom.

Η πρώτη σημαντική κυκλοφορία της σειράς για το Wii θα κάνει την εμφάνισή της φέτος με το Skyward Sword, ενώ για το 3DS αναμένεται το remake του Ocarina of Time. O αριθμός των κυκλοφοριών έχει αγγίξει τις 17 (μέχρι τα τέλη 2010), ενώ έχει κυκλοφορήσει και σε πάρα πολλές χώρες του πλανήτη άπειρο υλικό σε comics, cartoons και συλλεκτικά αντικείμενα.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Χρόνια πολλά Zelda! οι στιγμές που μας έχεις προσφέρει τόσα χρόνια είναι κάτι παραπάνω από φανταστικές!
Χρόνια Πολλά Link και Zelda , να τα εκατοστήσετε :)
No comments :D just love
25 και το Zelda, να τα χιλιάσει!
Χρόνια πολλά σε μια σειρά που μου έχει χαρίσει πολλές στιγμές διασκέδασης και όχι μόνο. Ελπίζω να συνεχίσει να παραμένει σε υψηλά επίπεδα και αναμενω το επόμενο Ocarina Of Time!! Χρόνια πολλά και καλα!!!
Ποιός θα ξεχάσει τις ατελείωτες ώρες στο NES.... Άντε και στα 50!!
Να τα 100στήσει :)
Χρόνια Πολλά Link, Zelda και... ναι και εσένα Ganon. Χρόνια πολλά στις fairies, και στους Hylians, Χρόνια πολλά στα κομμάτια του triforce (και τα τρία)
Ας είναι καλά οι developers να τα δημιουργούν και ακόμα καλύτερα εμείς που τα απολαμβάνουμε.
Σορρυ, αντί για Hylians βάλτε Hyruleans... :P
Zelda!!! Xronia polla na 3ereis oti tha se timisw deontos me to ocarina of time tou 3ds :)
Χρονια Πολλα ! Zelda FTW
Kαι απο μένα χρονια πολλά. να τα 1000ασει.
Χαχαχ! Σίγουρα θα τα χιλιάσει :)
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
xronia polla ki apo mena se ena ap ta kalhtera franchise olon ton epoxon
Κορυφαίο!