Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

3D πειράματα με Mario Galaxy και Wii Sports

Μπορεί το 3DS να έρχεται στα ράφια των καταστημάτων σε λίγες μέρες αλλά η Nintendo ήθελε αρχικά να δει πολλά για να πειστεί ότι το 3D χωρίς γυαλιά λειτουργεί πραγματικά. Σύμφωνα με τον developer Hideki Konno, η εταιρία έχει στα χέρια της κάποιους πειραματικούς τίτλους του Wii σε τρισδιάστατη απεικόνιση, μέσα στους οποίους συμπεριλαμβάνονται και τα Super Mario Galaxy και Wii Sports.



«Για να τους πείσουμε για τις δυνατότητες των 3D γραφικών πήραμε μία ειδική LCD οθόνη και τη συνδέσαμε με ένα Wii. Εκεί μπορέσαμε να τρέξουμε το Mario Kart Wii και να κάνουμε και κάποια άλλα πειράματα για να αποδείξουμε το τι μπορεί να προσφέρει η νέα τεχνολογία. Αυτό δούλεψε και στα Animal Crossing, Super Mario Galaxy και Wii Sports», είπε ο Konno. Είμαστε οι μόνοι που θα ήθελαν υπερβολικά να δοκιμάσουν τις εν λόγω εκδόσεις;


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
9 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Ashirogi
    • Μήπως θέλει να μας πει o κύριος ότι στο Wii 2 θα μπορούμε να παίξουμε το Mario Galaxy σε 3D remake; Λέω εγώ τώρα.....

      Παιχνιδάρα το MG αλλά το 3D σε μάρανε, όταν το παιχνίδι τρέχει σε 480p... Νintendo και Sony πρέπει να χρησιμοποιούν το ίδιο καθαριστήριο και ο υπάλληλος μπέρδεψε τα κοστούμια τους....

    • George1991
    • Δίκιο έχει ο φίλος Ashirogi το 3D μας έλειπε :P
      Τέλος πάντων εγώ ελπίζω σε Super Mario παιχνίδι στο το οποίο θα έχει την ποιότητα και την διάρκεια του Super Mario Galaxy και όχι απλά ένα remake αυτού σε 3D , με την ονομασία New Super Mario Galaxy :P

    • ViLb
    • θεωρώ απόλυτα σίγουρο πως θα δούμε super mario galaxy τίτλο στο 3ds, σιγά μην το αφήσει έτσι η nintendo.

*