Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

3DS: Οι πρώτες σκέψεις

Μετά τις πρώτες πληροφορίες του Nintendo 3DS καθώς και της ροής της ειδησεογραφίας που επακολούθησε, ανυπομονώ να πιάσω στα χέρια μου το πολυπόθητο φορητό (σε μπλε παρακαλώ)! Βέβαια, τη χαρά και τον ασυγκράτητο ενθουσιασμό μου "στοίχειωσαν" 3 έντονοι συλλογισμοί...

1. Η τιμή: Δεδομένου ότι πρόκειται για ένα αναβαθμισμένο DS με, τουλάχιστον, εντυπωσιακές προσθήκες, αυτά τα 250 ευρώ τα θεωρώ πολλά... Σκέφτομαι ότι με τα χρήματα αυτά μπορεί κανείς να αγοράσει ένα PlayStation 3 ή ένα Xbox 360. Ακόμα και το Wii μπορεί να προμηθευτεί κάποιος κάτω από τα 250 ευρώ! Σαν καταναλωτής αισθάνομαι ένα είδος εκμετάλλευσης μιας και θέλω πραγματικά να αποκτήσω το 3DS. Ίσως εκεί βασίζεται και στοχεύει η Nintendo. Ότι όλοι όσοι αγαπούν την εταιρεία και τα προϊόντα της θα τρέξουν κυριολεκτικά να αγοράσουν το 3DS, ανεξαρτήτου κόστους! Δεδομένης της οικονομικής κρίσης που πλήττει τη χώρα μας (και όχι μόνο), ίσως η αγορά χαρακτηρίσει (και κατ' επέκταση μεταφράσει σε πωλήσεις) υπεροπτική τη στάση της εταιρείας.  Έπειτα, σκεφτείτε πόσες επανεκδόσεις του φορητού θα κυκλοφορήσουν στην αγορά κατά τη διάρκεια «ζωής» του. Αν κρίνουμε από το DS που μετρά ήδη 3 επανεκδόσεις, τότε καταλαβαίνετε... Και δεν είναι αυτό μόνο. Κάθε φορά που κυκλοφορούσε μία ανανεωμένη έκδοση του DS, συνοδευόταν από πλήθος βελτιώσεων, αισθητών και λειτουργικών. Προσωπικά, θεωρώ το 3DS ως μία ακόμη επανέκδοση του DS. Δε θέλω να φτάσω ξανά στο σημείο να θέλω να αγοράσω το ίδιο φορητό σε καλύτερη έκδοση. Οπότε ίσως περιμένω, αν με αφήσει ο ενθουσιασμός βέβαια. Ίδωμεν...

2. Βιαστικές κινήσεις: Υπάρχουν κάποια ατοπήματα όσον αφορά τα χαρακτηριστικά που θα συνοδεύουν το 3DS: δε θα προσφέρονται όλα την περίοδο του λανσαρίσματος! Μόλις χθες το μεσημέρι έγινε γνωστό ότι κάποια από τα χαρακτηριστικά που διαφημίζει η Nintendo για το νέο φορητό σύστημά της δε θα είναι διαθέσιμα εξαρχής. Συγκεκριμένα, το Nintendo eShop, η δυνατότητα μεταφοράς τίτλων από το DSi (DSiWare), η δυνατότητα προβολής 3D ταινιών αλλά και ο ίδιος ο web browser, δε θα είναι άμεσα διαθέσιμα σε εμάς... Είναι 4 πολύ σημαντικά χαρακτηριστικά κι αν, μάλιστα, προσθέσουμε και το γεγονός ότι για την ώρα το 3DS δεν παρέχει τη δυνατότητα εγγραφής 3D video, καταλήγουμε σε 5 ουσιαστικές απουσίες. Ελπίζω να διατεθούν σχετικά γρήγορα και μάλιστα ΧΩΡΙΣ κάποιο επιπλέον κόστος! Επιπλέον, με προβληματίζει και η διάρκεια της μπαταρίας, καθώς είναι σημαντικά πιο μικρή από το DS, το οποίο και ξεχνούσα να φορτίσω! Τώρα θα αισθάνομαι ανασφάλεια σε κάποιο μεγάλο ταξίδι ή ακόμα και για μία απλή βόλτα. Αν όντως οι ώρες που μπορεί κάποιος να παίζει σε 3D απεικόνιση αγγίζουν μετά βίας τις 5, τότε πραγματικά δεν έχω τι να πω. Το ίδιο παράπονο με το PSP. Θεωρώ πως όλα αυτά που ανέφερα θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί αν το 3DS ερχόταν κοντά μας 1, 2 ή και 3 μήνες αργότερα. Φαίνεται πως η Nintendo θέλησε να καλύψει το τρέχον οικονομικό έτος...

3. Το region lock:
Απλά, γιατί; Για να περιορίσει την αγορά των τίτλων στα σύνορα των ηπείρων; Υπάρχουν πολλά games που ΔΕΝ κυκλοφορούν στην Ευρώπη και παραμένουν αποκλειστικό προνόμιο της Ιαπωνίας και, σε λιγότερες περιπτώσεις, της Αμερικής. Γιατί να μην μπορώ να απολαύσω κάποια σπάνια ή αλλοπρόσαλλη (ναι παίζω πολλά τέτοια...) κυκλοφορία; Ειδικά τα RPGs ευδοκιμούν στην Ιαπωνία! Είναι ένας περιορισμός που, πραγματικά, με ενοχλεί. Εν τω μεταξύ, υπάρχουν τίτλοι που κυκλοφορούν μέχρι και 2 χρόνια πιο αργά στην Ευρώπη. Ως gamer, νιώθω αδικημένος και παραμελημένος. Τουλάχιστον μπορεί κανείς να κάνει import το ίδιο το 3DS και να αγοράζει από το εξωτερικό, αλλά αν φτάσουμε σε τέτοια επίπεδα…

Ο λόγος που τα γράφω αυτά είναι για μεταφέρω σε όλους την ανασφάλεια που έχω σχετικά με το 3DS, θέλοντας ταυτόχρονα και την άποψή σας. Το περιμένω πως και πως και είμαι σίγουρος πως θα το λατρέψω, απλά έχω αυτούς τους έντονους προβληματισμούς και πιστεύω πως σε ένα σημείο αντανακλώ τους συνειρμούς κι άλλων gamers. Η περίοδος που διανύουμε είναι δύσκολη και πρέπει να σκεφτόμαστε προσεκτικά κάθε μας (αγοραστική και μη) κίνηση!

Κλείνοντας, να αναφέρω σε ποιους τίτλους σκέφτομαι να επενδύσω αρχικά!  Έχουμε και λέμε (από αυτούς που έχουν ανακοινωθεί ως τώρα): Super Street Fighter IV: 3D Edition, Dead or Alive: Dimensions, Kid Icarus: Uprising, Samurai Warriors: Chronicles, Resident Evil: The Mercenaries 3D Edition (το Revelations, βασικά), The Legend of Zelda: Ocarina of Time και βλέπουμε στην πορεία! Καλά να είμαστε και λεφτά να υπάρχουν!


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
10 ΣΧΟΛΙΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • bahamut zero
    • διαφωνω με το πνευμα το κειμενου σου...καταρχας μετρας το 3ds σαν επανεκδοση του 3ds....wait...what???ειναι δυνατο να θεωρουμε οτι το 3ds ειναι σαν το dsi πχ?αυτο ειναι περα ως περα λαθος....το 3ds ειναι ο διαδοχος του ds οπως ηταν το τελευταιο για το gba....στο θεμα των επανεκδοσεων του ds προσωπικα δε μετραω το dsi xl μιας και ειναι το ιδιο με το dsi....δε νομιζω οτι καποιος κατοχος dsi μετανιωσε την αγορα του και θα θελε να παρει dsi xl.....το ds phat επισης ηταν εμφανισιακα πολυ ασχημο και ενα redesign ηταν απαραιτητο...κατι τετοιο δεν ισχυει στην περιπτωση του 3ds το οποιο ειναι ηδη πολυ ομορφο..μην ξεχναμε οτι παρομοια τακτικη ακολουθει και η sony που ανακοινωνε σε καθε e3 και ενα psp με εξαιρεση την e3 που μας περασε...στο θεμα των βιαστικων κινησεων οπως λες...θεωρεις σημαντικο λογο το να καθυστερησει η κονσολα για να προστεθουν features οπως ο internet browser και το eshop???εγω θελω να αγορασω 3ds για να παιξω 3ds games,,,,,αν ειναι να περιμενω ενα μηνα για να παρω 3ds ''ολοκληρωμενο'' σωθηκαμε..η τιμη ειναι οντως ακριβη και αυτο κατα τη γνωμη μου οφειλεται στο οτι το ds πηγε παρα πολυ καλα,το ιδιο το 3ds ειναι ενα πολυ δυνατο προιον και στην παρουσα φαση παιζει χωρις αντιπαλο....αναλογα με το ποσο καλα περπατησει στην αγορα θα δουμε καποιο bundle ή price

    • The White Prince
    • Φίλε μου, η διαφωνία σου είναι καλοδεχούμενη κι ευπρόσδεκτη, γι'αυτό άλλωστε έγραψα το κείμενο αυτό: για να μου φύγουν οι όποιες ανασφάλεις και/ ή αμφιβολίες. Σχετικά με τις παρατηρήσεις σου: το άλμα από το gba στο ds είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ και δε συγκρίνεται σε καμία περίπτωση με την εξέλιξη του DSi στο επερχόμενο3DS. Έπειτα, προσωπικά πάντα, αγόρασα 3 DS! Από το "fat", πήγα στο lite και μετά στο DSi. Μόλις απέκτησα το DSi ανακοινώθηκε και το DSi XXL!!! Εκεί μου την έδωσε η όλη κατάσταση, καθότι αν ήξερα ότι θα κυκλοφορήσει το XXL θα είχα αναβάλει την αγορά του DSi. Όταν είχε κυκλοφορήσει το πρώτο DS, κανείς δεν μπορούσε να το συγκρίνει με το Lite, γιατί πολύ απλά δεν είχε ακόμα κυκλοφορήσει. Έτσι μπορεί να συμβεί και με το 3DS: να κυκλοφορήσει μία πιο δελεαστική έκδοση με μεγαλύτερη οθόνη, καλύτερη μπαταρία και και και. Δεν αναφέρομαι μόνο στη στυλιστική διαφορά δλδ. Αλλά και στη λειτουργική. Συμφωνώ με το PSP αλλά δεν αγόρασα ποτέ κάποιο άλλο μοντέλο γιατί, πάνω κάτω, προσέφεραν όλα ακριβώς τα ίδια χωρίς καμία δραματική διαφορά. Όσον αφορά στις βιαστικές κινήσεις, ναι το θεωρώ σημαντικό το όλο θέμα. Γιατί πληρώνω 250-270 ευρώ και δε μου δικαιολογούντια τα χρήματα αυτά στην παρούσα φάση... Πληρώνω προκαταβολικά για κάποια χαρακτηριστικά που όντως δικαιολογούν (κάπως) την υψηλή διάθεση του προϊόντος, χωρίς όμως να τα έχω στα χέρια μου εξαρχής! Δεν είναι παράλογο; Κι αν μετά μας ζητηθεί να τα πληρώσουμε; Δεν ξέρω... Τα ίδια θα έλεγα για κάθε εταιρεία, πόσο μάλλον όταν την αγαπάω ;)

    • The White Prince
    • Tελικά η τιμή στην Ελλάδα θα αγγίζει τα 280 ευρώ.............!!! Κι αν μάλιστα θελήσει κάποιος να αγοράσει 1 με 2 τίτλους......... μιλάμε για 400 σχεδόν ευρώ! Είναι πολύ υψηλό το κόστος/τίμημα για να απολαύσουμε τις δυνατότητες του 3DS. Δεν ξέρω παιδια, έτσι πως έχει καταντήσει η οικονομική κατάσταση της χώρας θα είναι πολύ δύσκολο να διαθέσει κάποιος τόσα λεφτά για μία φορητή κονσόλα.

    • jwr94
    • 3 τρόποι για καλό μάρκετινγκ.

      Έχω "παρατήσει" το DS και γενικά την Nintendo. Είμαι κάτοχος του πρώτου DS και πέρυσι απόκτησα στο launch day το DSi το οποίο το παράτησα σε 2 μήνες και το πούλησα πρόσφατα.

      Για το 3DS δεν ξέρω.Συμφωνώ σε όλα μαζί σου πάντως και οπωσδήποτε στην τιμή,θα το θεωρούσα το μεγαλύτερο μείον. Γιατί να δώσω τόσα λεφτά σε μια φορητή κονσόλα όταν μπορώ να έχω κανονική και ας φτιάχνει και καφέ. Σίγουρα η τιμή του 3DS είναι αρκετά μεγάλη. Θα μπορούσε να κυμανθεί στις τιμές του DSi δηλαδή 180-200€. Βέβαια το ότι είναι ακριβό οφείλεται στο ότι είναι μία νέα τεχνολογία το 3D το οποίο μπαίνουμε αργά αργά όπως έγινε με το high definition όπου τα πρώτα χρόνια όλες οι τηλεοράσεις και οι βιντεοκάμερες ήταν πανάκριβες.

    • The White Prince
    • Συγκρίνοντας ένα PC με ένα laptop, οι τιμές διαφέρουν αισθητά. Όπως και το να συγκρίνει κανείς ένα απλό κινητό με ένα smartphone. Με αυτή τη λογική ανέφερα τη διαφορά τιμής μεταξύ μίας φορητής και μη συσκευής. Εννοείται πως και η τιμή του PSP Go ήταν υπερβολική (έως απαράδεκτη) αλλά αυτό θα ήταν καλύτερο να το αναλύσουμε σε ένα άλλο blog καθότι το παρόν κείμενο γράφτηκε για το 3DS ;)

      Όπως και να έχει παιδιά, τα λεφτά είναι πολλά... Μας ζητούν να πληρώσουμε ένα μεγάλο τίμημα για να απολαύσουμε το αγαπημένο μας hobby. Ελπίζω σε μία λογική μείωση τιμής σύντομα για να μπορύμε να το απολαύσουμε όλοι και γρήγορα!! :D

    • The White Prince
    • Σίγουρα το gaming είναι ακριβό αλλά εδώ το παρακάνουμε νομίζω. Ειδικά στο φορητό gaming τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι πιο προσιτά. Η Apple αποδεικνύει αυτό που ισχυρίζομαι προσφέροντας τίτλους με εξωφρενικά χαμηλό αντίτιμο και, πολλές φορές, με απαράμιλλη ποιότητα (βλέπε Infinity Blade). Καθετί καινούριο να είναι ολοένα και πιο ακριβό; Κατά αυτόν τον τρόπο, προοδευτικά, θα οδηγηθούμε σε ΤΡΕΛΑ ποσά στο μέλλον..............

    • The White Prince
    • Δεν ξεχνάμε τπτ, το άρθρο αυτό γράφτηκε για το 3DS. Όταν η Sony αποκαλύψει το νέο PSP2, εδώ είμαστε να σχολιάσουμε και γι'αυτό. Και η ιστορία έχει δείξει πως κάθε απόγονος κονσόλας είναι ακριβότερος.

      Επειδή αν συνεχίσω τη συζήτηση κατά αυτόν τον τρόπο, θα βγούμε off topic, απλά να αναφέρω ότι το Infinity Blade δεν είναι η μόνη πρόταση που μπορεί να απολαύσει κάποιος κάτοχος αντίστοιχης συσκευής. Υπάρχουν δεκάδες τίτλοι που αξίζει να δεις κανείς, πολλοί από τους οποίου διατίθενται δωρεάν (βλέπε ZenBound). Ρίξε μια ματιά στο blog του Ηλία Πέππα και θα καταλάβεις που θέλω να καταλήξω.

      Το άρθρο αυτό δεν δεγράφτηκε με σκοπό να καυτηριάσει το 3DS, αντιθέτως, επειδή θέλω να επενδύσω σε αυτό, γράφω κάπιες ανησυχίες και κάποιους προβληματισμούς μου, που θεωρώ ότι καλύπτουν μία συγκεκριμένη μερίδα καταναλωτών που μοιράζονται τις ίδιες σκέψεις.

      Αυτά.

    • Fred Madison
    • Εγώ πάλι να προσθέσω πως ανέκαθεν τα πρώτα μηχανήματα ήταν ακριβά. Δεν έχει νόημα να συγκρίνουμε και να λέμε πως με 280 ευρώ σήμερα πχ πάω και αγοράζω ένα PS3. Και όταν το PS3 είχε κυκλοφορήσει (600 + ευρώ παρακαλώ) θα μπορούσαμε να πούμε πως με αυτά τα χρήματα πάμε και αγοράζουμε κάτι άλλο που αντίστοιχα είχε κυκλοφορήσει κάποια χρόνια πριν. Δεν υποστηρίζω πως τα 280 ευρώ είναι μια νορμάλ τιμή αλλά πάντα έτσι ήταν η κατάσταση. Και στις κονσόλες αλλά και στα παιχνίδια. Ειδικά παλιότερα (για τους πιο παλιούς gamers λεω) που τα παιχνίδια ήταν σε cartridges, εκεί να δείτε τιμές και πόσο τσουχτερές ήταν. Μεταχειρισμένα δεν έπαιζαν τότε σαν λογική οπότα αναγκαζόσουν να δίνεις πολλά χρήματα για ένα παιχνίδι). Τώρα πια αν θες να το έχεις πρώτος θα τα σκάσεις. Διαφορετικά κάνεις υπομονή και το αγοράζεις αργότερα σχεδόν στη μισή τιμή. Θα μου πείτε πως η Nintendo δε ρίχνει τις τιμές της. Και αυτό σωστό. Ευκαιρίες όμως υπάρχουν για όποιον τη ψάχνει και λύσεις που συμφέρουν την τσέπη μας.

    • Fred Madison
    • Επίσης κάτι που ίσως να μου ξέφυγε ή να μην έχω καταλάβει καλά. Τα παιχνίδια του 3DS θα κυκλοφορούν σε retail μορφή; Άκουσα πως τα παιχνίδια για το νέο PSP πως θα είναι μόνο πρός ψηφιακή διανονή. Εκεί η SONY με έχασε τελείως σαν πελάτη μιας και είμαι και συλλέκτης. Το 3DS τι δρόμο ακολουθεί;

    • The White Prince
    • Φίλε Fred καλώς ήλθες στο Enternity :)

      Συγγνώμη που απαντάω τώρα αλλά είχε πέσει πολύ δουλειά μέσα στη βδομάδα... Το PlayStation ngp θα προσφέρει τίτλους και μέσω ψηφιακής και μέσω retail έκδοσης, από ό,τι έχω καταλάβει τουλάχιστον! Το νέο ψηφιακό μέσο που θα κυκλοφορεί είναι ακόμα άγνωστο, οπότε εμείς υπομονή! :D

      Το 3DS θα ακολουθήσει το ίδιο πνεύμα (το προστάζει άλλωστε η εποχή...) οπότε κι εδώ οι κυκλοφορίες διχοτομούνται, με τη διαφορά ότι τα retail παιχνίδια νομίζω δε θα κυκλοφορούν και σε ψηφιακή μορφή. /θα "κατεβάζουμε" μόνο από κάποια eshop ή ware υπηρεσία και θα μπορούμε να μεταφέρουμε υλικό που έχουμε κατεβάσει από το DSi.

      Διαφωνώ κι εγώ προσωπικά με τις ψηφιακές αγορές γιατί, ουσιαστικά, αγοράζεις αέρα (κοπανιστό) ! Και γι' αυτό, χαίρομαι που το πείραμα PSP Go απέτυχε... Φιου...

      Φίλε Leeonardo σέβομαι τις απόψεις σου, απλά ήθελα να καταλάβεις πως δεν ήθελα να κατακρίνω το 3DS (εδώ καλά καλά δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα!! :p). Απλά εξέφρασα τους προβληματισμούς μου. Σίγουρα πρέπει να πληρώσουμε για να αποκτήσουμε κάτι. Κατά το παρελθόν, όμως, όπως ανέφερε και ο Fred, δεν έβγαιναν 4-5 εκδόσεις του ίδιου συστήματος! Δίναμε μία φορά τα λεφτά μας. Αλλά και στην περίπτωση πχ της Sega με το Master System 1, 2 kai 3, οι κονσόλες δεν είχαν κάποια ουσιαστική διαφορά μεταξύ τους. Ενώ DS σε DSi και PSP σε PSP Go "ανάγκαζαν" τους καταναλωτές να επενδύσουν εκ νεόυ στο ίδιο σύστημα. Κι επειδή είμαι 101% σίγουρος ότι θα ακολουθήσουν 2 και 3 ακόμα εκδόσεις του 3DS, αγανάκτησα κάπως, εξαρχής! Γιατί τα λεφτά είναι όντως αρκετά...

      Ψηφιακά θα μου άρεσε να παίζω σε Android, όπως και παίζω εκεί αγαπημένους τίτλους και από Sony και από Nintendo ;) Eίναι ακριβά τα iΚοσμήματα αλλά σε συνεπαίρνουν ρε παιδί μου... Πάντως με κέρδισαν τα Android το τελευταίο διάστημα! Κάτσε όμως γιατί ξέφυγα πάλι............................! :p

*