Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Bethesda Softworks
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Bethesda Softworks
ΔΙΑΝΟΜΗ
AVE
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 18+
-
-
8
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-
- 07/08/11
-
PC PS3 XBOX 360
Στο πλαίσιο της QuakeCon, παρουσιάστηκε ένα μεγάλο μέρος της δράσης του The Elders Scrolls V: Skyrim.




40 λεπτά, αυτό είναι.
Σκοτωνει λυκους και το κοινο ζητωκραυγαζει . Αρτος και θεαματα κυριοι , καμια οικολογικοι συνειδηση .
Τα σπαει αγρια
^^ E καλα αυτο εννοειται !
Καλά, μιλάμε για ΚΑΜΕΝΟ κοινό. Πραγματικά, αναρωτιέμαι που τους βρήκαν. Θα μου πείς Quakecon είναι αυτή, αλλά είναι πραγματικά τραγικά-νέρντουλα!
Περνάει ο χαρακτήρας δίπλα απο μια γυναίκα, και ακούγεται μια φωνή "RAPE!" ΧΑΧΑΧΑΧΑ όλοι.
Μετά σκοτώνει εναν, ακούγεται πάλι φωνή "Teabag Hiiim!" (καλά κορυφαίο :D)
Δείχνει μια ρίζα σε λεπτομέρεια(!), ακούγονται ουρλιαχτά και κακό.
Στα του παιχνιδιού τώρα, για μένα απο τα πιο αναμενόμενα. Φαίνεται πανέμορφο, με πολύ βάθος, ψάξιμο, διαφορετικές-περισσότερες προσεγγίσεις και επιλογές, προσθήκες και φυσικά δείχνει αισθητά αναβαθμισμένο απο το Oblivion σε όλους τους τομείς. Απο το video φαίνεται οτι θέλει λίγη δουλειά ακόμα στις λεπτομέρειες, αλλά εντάξει, το μέγεθος του παιχνιδιού δικαιολογεί κάποια μικρολαθάκια!
Το μόνο που μένει, είναι να δούμε απο story τι παίζει :D
Όλα τα λεφτά!! Dog Dog Dooooooog...... Wolf Wolf Wooooolf........ OLE!!!! :P!
Φτού το έχασα ρε........:(