
Η συσκευή που φαίνεται στη φωτογραφία μοιάζει με iPad αν και η ευκρίνεια της οθόνης είναι πολύ ανώτερη από αυτή που έχουμε συνηθίσει, κάτι που προφανώς θέλει να αναδείξει τη νέα Retina display που όλοι πιστεύουν πως θα περιλαμβάνει το iPad 3 και θα προσφέρει ανάλυση 2048x1535. Άλλωστε, η ίδια η πρόσκληση αναφέρει ξεκάθαρα "...πρέπει οπωσδήποτε να δείτε..." Από εκεί και πέρα, φήμες πάλι θέλουν το iPad 3 να διαθέτει καλύτερο και μάλλον τετραπύρηνο επεξεργαστή, ανώτερο υποσύστημα γραφικών αλλά και μεγαλύτερη αυτονομία, σε βάρος του πάχους, το οποίο θα είναι μερικά χιλιοστά μεγαλύτερο. Πάντως, επειδή η Apple ποτέ δε παρουσιάζει καινούριο hardware χωρίς κάτι νέο και σε επίπεδο software, μάλλον θα περιμένουμε και συνοδευτικές εφαρμογές και παιχνιδια που θα αναδείξουν τις δυνατότητες της νέας συσκευής.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Aντε να δουμε
Αντε να βγει, να πάρουμε και την 5.1!
Εγώ άλλο παρατήρησα και δεν ξέρω αν η Apple θέλει να μας πει κάτι... που είναι το home button οεο;