Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Anger Management

Βλέποντας την πόρτα της εξόδου από το Two and a Half Men, σίγουρα ο Charlie Sheen έψαχνε ένα τρόπο να απαντήσει στους παραγωγούς της προαναφερθείσας σειράς, οι οποίοι κατά τον ίδιο του φέρθηκαν... άτιμα. Λίγους μήνες μετά, με την συνέχεια της σειράς και τον Ashton Kutcher να καταστρέφει οκτώ ολόκληρες seasons, κάτι τέτοιο φάνηκε να μην χρειάζεται. Παρόλα αυτά το Anger Management γεννήθηκε και δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητο. Η αρχή έγινε με τα πρώτα δέκα επεισόδια της πρώτης τηλεοπτικής περιόδου που προβλήθηκε κατά τη διάρκεια του περσινού καλοκαιριού. Η τηλεοπτική επιστροφή του Charlie έγινε με τον ίδιο σε θέση να βοηθάει ανθρώπους με προβλήματα θυμού. Περιττό να σχολιάσουμε το γεγονός ότι κάθε ένας από αυτούς είναι ένας κι ένας, με τον Sheen απλά να κινεί τα νήματα με αποτέλεσμα ένα συνονθύλευμα πυρών από την μία στην άλλη πλευρά.



Το γέλιο που πηγάζει είναι έξυπνο, ορισμένες φορές ευχάριστα πρωτότυπο, δυστυχώς όμως αρκετά σκαλοπάτια κάτω από το παλιό Two and a half Men. Αυτό δε σήμανε φυσικά το τέλος της νέας σειράς του Sheen πριν καλά-καλά αρχίσει, αλλά την ανανέωση της για μια τεράστια δεύτερη περίοδο. Κάτι που σημαίνει, ούτε λίγο ούτε πολύ, 90 επεισόδια. Οι συντελεστές του Anger Management, αυτήν ακριβώς την στιγμή, βρίσκονται σε μαραθώνιο γυρισμάτων, ενώ έχουν ήδη προβληθεί στην Αμερική περισσότερα από τα 10 πρώτα. Τα δικά μας highlights από την παραγωγή είναι μέχρι στιγμής η on again-off again σχέση του Charlie με την Kate, συνάδελφο και ερωμένη του, υποδυόμενη από την Selma Blair του Hellboy, καθώς και η παρουσία της Shawnee Smith από το SAW franchise ως η πρώην γυναίκα του Charlie.



Αν θα έπρεπε να διαλέξουμε και κάποιον από το group ψυχανάλυσης του Charlie, αυτός θα ήταν ο Nolan, τον οποίο υποδύεται ο Derek Richardson και ο οποίος... δεν μπορεί να θυμώσει. Το Anger Management είναι μια πάρα πολύ καλή επιλογή κωμικής σειράς για όποιον αναζητά να ξεκινήσει κάτι φρέσκο. Για τους fans του Two and a Half Men είναι ίσως αδιάφορο, όπως άλλωστε και η ίδια η σειρά πλέον. Μια ματιά λοιπόν δεν βλάπτει, ίσως αντίθετα προκύψει ένας «ένοχος» εθισμός.




Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
14 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • retronostalgos
    • εχω δει και τους 2 κυκλους τηε σειρας,και οσο και αν προσπαθει να υπαρξει η μαγικη χημεια του two half men,δεν τους βγαινει..ζοριζεται αλλα δεν.

    • Warrior21
    • Δειτε το αν οντως δν υπαρχει τιποτα αλλα να δειτε.Πολυ μετρια σειρα και ο μονος λογος που την βλεπει ακομα κοσμος ειναι ο charlie sheen και οι διαφοροι guest stars ανα καιρους.

    • kakashi_hatake
    • Καταρχήν να πω ότι το Anger Management έχει γέλιο αλλά αν δεν ήταν ο Sheen όπως είπε ο Warrior21 δε θα την έβλεπε κανείς. H αποχώρησή του από το Taahm δε νομίζω να ήταν κάτι που και οι ίδιοι δημιουργοί του Taahm να θέλανε. Απλά το όλο θέμα με τον αλκοολισμό και της συμπεριφοράς του Sheen τους οδήγησε σε αυτή την απόφαση. Είχαν αποφασίσει να διακόψουν τη σεζόν μέχρι να τελειώσει ο Sheen από το κέντρο απεξάρτησης αλκοολισμού και ο ίδιος νευριάσε και άρχισε να βρίζει κόσμο και κοσμάκι. Και αν προσέξετε συνεντεύξεις μπορείτε να καταλάβετε ποιος φέρθηκε "άτιμα" σε ποιον. Ένα μικρό παράδειγμα τα λόγια του Sheen σε συνέντευξή του: "Τι συμπεράσματα βγαίνουν για τον Haim Levine (το όνομα του δημιουργού Chuck Lorre) ο οποίος με τα λόγια του με έκρινε και με μείωνε; Αγνοούσα αυτόν τον ανόητο εδώ και 177 επεισόδια. Έχω απολυθεί ακόμα μια φορά, αλλά αυτή η κάμπια δεν μπορούσε να αντέξει την δύναμη μου και την αλήθεια. Δεν του εύχομαι τίποτα άλλο εκτός από πόνο. Έχω νικήσει αυτό το σκουλήκι με τα ίδια μου τα λόγια, φανταστείτε τι μπορώ να κάνω με τις γροθιές μου." Οπότε λογικό ο Lorre να τον διώξει.
      Ο Kutcher σίγουρα ξενέρωσε πολλούς, ίσως επειδή αντικατέστησε τον ήδη δημοφιλή στη σειρά Sheen, δίνοντας μια μέτρια 9η σεζόν, αλλά όποιος έχει δει την 10η ξέρει πολύ καλά ότι η σειρά μπορεί να σταθεί αντάξια σε επίπεδα εποχής προ αποχώρησης Sheen. Τέλος πήρε το πράσινο φως για 90 επεισόδια αλλά όχι για μια τεράστια δεύτερη περίοδο, αλλά για 2η και 3η σεζόν από 45 επεισόδια η κάθε μια.

    • Roy Park -54-
    • Εμένα πάλι μου αρέσει αρκετά, ίσως η πρώτη σεζόν να μην ήταν και η καλύτερη αλλά όσο πάει καλυτερεύει..
      και συμφωνώ και για τον χαρακτήρα του Nolan έχει πολύ γέλιο ο τύπος!
      Ωραίο το Two and a half men αλλά χωρίς Charlie δεν λέει μια.

    • Spahar
    • Είναι ευχάριστη σειρά με κάποιες καλές στιγμές. Δεν συγκρίνεται με τα μεγαθήρια της κατηγορίας αλλά βλέπεται ευχάριστα.

    • alexis13
    • Είδα τα πρώτα 3 επεισόδια και σαν το two and a half men δεν είναι και δε νομίζω πως θα το πλησιάσει και ποτέ

*