
Μας έγινε συνήθεια πλέον και να δούμε τι μας περιμένει και στο μέλλον...

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η υποχρεωτική εγκατάσταση του Battlefield 4 στο Xbox 360 είναι 2GB, όμως η DICE συνιστά να εγκαταστήσετε και τα υπόλοιπα 12GB δεδομένων στο σκληρό δίσκο της κονσόλας της Microsoft.
Ναι σιγουρα!!!!!! Εχω το 60αρι μοντελο με 2,5 GB ελευθερο και θα σβησω τις παιχνιδαρες που εχω μεσα για να παιξει νορμαλ το Β4. Αγορα στο PS3 και τελος!!
Απλά γαλάμε!
60αρι στο 360 ακόμα;όντως έχει πέσει φτώχεια στην Ελλάδα!320 halo4 Limited και αντε γεια γατάκια!!!
Ωραίο πράγμα που είναι να ζεις στην κοσμάρα σου...
too much hate for the best console ever!!! XBONE DAY ONE!!!
@DevilSpawn
Προσπερνω την βλακεια που πεταξες και σου απαντω. Το 60αρι που εχω το εχω αγορασει πριν 5 ΧΡΟΝΙΑ!!! Ειναι λειτουργικοτατο και αναφερεσαι στο 320αρι το οποιο βγηκε αν θυμαμαι καλα πριν 2 ΧΡΟΝΙΑ!!! Mε το σκεπτικο αυτο να διωξω και το 250αρι PS3 (που ειναι 4ετιας μηχανημα) που εχω για να παω στο 500αρι.
Τι διαβαζω βραδυατικα!!!
Να δούμε τι θα κάνουμε και στη νέα γενιά που ακούγεται πως το κάθε ένα θα είναι από 50 gb τα ψηφιακά πάντα