Μια φορά κι έναν καιρό, όχι στο πολύ μακρινό παρελθόν, μπήκε στη ζωή μου μια όμορφη παρουσία. Με το έτσι θέλω στρογγυλοκάθησε στο σαλόνι μου και μου συστήθηκε: Με λένε Asus Z87 deluxe και από εδώ οι 2 δίδυμες φίλες μου, μπορείς να τις φωνάζεις Nvidia 780ti. Eίμαστε στην διάθεση σου για ατελείωτα παιχνίδια! Ξεκίνησα να τις παρατηρώ.. Η Asus, ζουμερή ξανθιά.

Οι δίδυμες φίλες της, μελαχρινές, φορώντας και οι 2 το ίδιο διάφανο μπλουζάκι.
"Πώς έμπλεξα έτσι Θεέ μου;” αναφώνησα, όταν γυρίσει η γυναίκα μου τι θα της πω; Αλλά το διαβολάκι στον ώμο ήταν όπως πάντα παρν.. “Βαγγέλη αν χάσεις αυτήν την ευκαιρία θα πάω να καώ στον παράδεισο“. Ωραία όλα αυτά, αλλά θα έπρεπε να βρούμε το χώρο του εγκλήματος και έναν “καθρέφτη’’. Ιδού λοιπόν ο χώρος...
…και ο καθρέφτης (Dell Ultrasharp UP3214Q)

Και το παιχνίδι ξεκίνησε! Θα παίξουμε 3 παιχνίδια, απαίτησα, και φυσικά απάντησαν καταφατικά.
1ο παιχνίδι Metro Last Light (Very high quality, 4x SSAA, 3840 x 2160)
Θα με λέτε Artyom και θα κινούμαστε στους υπονόμους της Μόσχας φορώντας πού και πού και μια μάσκα! Κανένα πρόβλημα απαντούν οι τρελλές και ξεκινάμε αφού πρώτα ‘’πειράζω’’ λιγάκι τις 2 δίδυμες (+60 GPU Clock Offset, +27 Memory Offset). Δυστυχώς δεν με άφηναν να τις πειράξω παραπάνω, γιατί οι δεσποινίδες είχαν προτίμηση σε στρώμα νερού (χαμηλό ASIC quality). To αποτέλεσμα? ΤΡΑΓΩΔΙΑ... Μέχρι να βάλει τη μάσκα τέζα ο φουκαράς ο Artyom (13 fps).
2ο παιχνίδι Crysis 3 (Very High, Anitaliasing: MSAA High 8x, 3840 x 2160)
Κορίτσια θα φορέσω μια super στολή που θα με κάνει αόρατο και έχω και ένα φοβερό τόξο να σας δείξω! Ουτε τώρα πανικοβλήθηκαν και ήρθε η ώρα της κρIσης. Με αυτές τις ρυθμίσεις ανακάλυψα πως η στολή εκτός από αόρατο σε κάνει και παγωμένο (7 fps).
3ο παιχνίδι The Elder Scrolls V: Skyrim (nexusmods, RealVision ENB, 35 mods, Ultra settings, 3840 x 2160).
Κορίτσια με έχετε απογοητεύσει πλήρως, γι' αυτό αποφάσισα να πάρω τα βουνά και να κυνηγάω δράκους με σπαθιά και φωτιές. Κάνε ό,τι θες η απάντησή τους. Για να δούμε αν η μαγεία frostbite παγώνει και frames. Στο αγαπημένο μου λοιπόν παιχνίδι υπήρξε το εξής μαγικό: με μία κάρτα ο φίλος μας διέσχιζε τα βουνά και τα λαγκάδια σχεδόν άψογα (50 fps), ενώ με δύο κάρτες γινόταν ασυνεπής ( 30-50 fps), αλλά σε ανάλυση 2560 x 1440 δεν είχε τέτοια θέματα (2 κάρτες, ίδιοι drivers).
Το συμπέρασμα λοιπόν από όλη αυτήν την ιστορία; Από τέτοιες κοπέλες (EVGA 780ti KingPin edition) πρέπει να απαιτείς να σου κάνουν όλα τα γούστα, αλλά δεν μπορούν σε αυτόν τον καθρέφτη (Dell Ultrasharp UP3214Q) στα βαθιά νερά του gaming απο άποψης γραφικών (το modded Skyrim το εξαιρώ κάπως, αλλά αδυναμίες είναι αυτές..). Οι επερχόμενες κάρτες του 2014 αμφιβάλλω επίσης αν θα τα καταφέρνουν. Το οπτικό αποτέλεσμα με λίγο παραπάνω, λίγο παρακάτω antialiasing δεν διαφοροποιείται αισθητά, εν τέλει τα frames γίνονται playable, απλά όπως προανέφερα, από το καλύτερο ζητάς το ιδανικό και σε τέτοιες αναλύσεις δεν είναι εφικτό. Πάντα το PC ήταν μία τουλάχιστον σκάλα ανώτερο από τις κονσόλες, αλλά σκεφτείτε και αυτό: Το PC είναι η "ερωμένη" που πάντα θα σου ζητάει και θα της ζητάς το κάτι παραπάνω λόγω φιλοσοφίας, ενώ η κονσόλα είναι η γυναίκα σου, που στην αρχή είσαι ενθουσιασμένος, αργότερα λιγότερο, αλλά ποτέ δεν θα σου ζητήσει και δεν θα δώσεις περισσότερα από όσα πραγματικά χρειάζεσαι. Αλλά άντρες είμαστε…;)




Χαχαχα ωραίο κείμενο...και ο επίλογος 100% ταιριαστός!!!
Φοβερό κείμενο φίλε Βαγγέλη.... Respect....
oo yeahh
εξαιρετικό κείμενο - ειδικά ο παραλληλισμός στο τέλος!
Πες μου ότι έβαλες την μητρική πάνω στην μοκέτα;;;;;Πολύ ωραίο το κείμενο σου αλλά το 4k είναι ακριβό sport ακόμα αλλά που θα πάει θα έρθει και αυτή η εποχή που με μια κάρτα των 150 ευρώ θα παίζουμε άνετα όλα τα παιχνίδια σε σχετικά καλές ρυθμίσεις!
Πολυ ωραιο το κειμενο και το τελος του φοβερο και ευστοχο. Η αληθεια ειναι πως το 4K θελει αρκετη δυναμη αλλα οπως αναφερθηκε αυτα εχει το pc...