Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ! ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR >>
** ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Μουσική δωματίου: Βιδέο Κοχίμπα

*
Η συντακτική ομάδα του Enternity καταγράφει στο νέο κείμενο της στήλης Μουσική δωματίου τo πως είδε το νέο gameplay trailer του Death Stranding και τι περιμένει από το νέο game του Hideo Kojima!

Να που εμφανίστηκε το gameplay trailer του Death Stranding. Να που μάθαμε πότε κυκλοφορεί. Να που μάθαμε πως όσα και να μάθουμε δεν πρόκειται να βγει άκρη, οπότε αρκεί να κάνουμε δυο βήματα πίσω και να απολαύσουμε τη διαδρομή μέχρι την κυκλοφορία. Ή κάτι τέτοιο. Κάθε συντάκτης έχει τη ματιά του, όπως φαίνεται παρακάτω.

Ως συνήθως, το θέμα της στήλης προέκυψε από συζήτηση στο Facebook Group του Enternity.gr.

Έκτωρ Αποστολόπουλος
«Φίλε μου, δεν έχω ιδέα τι παίζει με την ιστορία». Αυτή η φράση είναι η κυρίαρχη πρόταση που αναφέρουμε από χθες σε φιλικές συζητήσεις γύρω από το Death Stranding και νομίζω πως αυτό δεν συμβαίνει αποκλειστικά με τις δικές μου παρέες. Βασικά, θεωρώ ότι το συγκεκριμένο παιχνίδι έχει δημιουργήσει μόνο ερωτηματικά, fan theories και ένα τεράστιο “WTF” με κάθε νέο trailer που δημοσιοποιείται. Ο Hideo Kojima έχει βαλθεί να στηριχθεί σ’ ένα τεράστιο μυστήριο γύρω από τη βασική ιστορία του Death Stranding και παρ’ ότι δεν βγάζει κανείς άκρη με το τι παίζει με τους ήρωες, τον κόσμο του παιχνιδιού και τη γενικότερη ιστορία, το hype έχει φτάσει στο θεό.

Όχι άδικα, αφού οπτικά ο τίτλος φαίνεται εντυπωσιακός, οι ηθοποιοί αφήνουν τεράστιες υποσχέσεις και φυσικά η σφραγίδα του αγαπημένου Hideo σε αφήνει να παραβλέψεις το γεγονός ότι μέσα σου δεν είσαι και τόσο σίγουρος για το αν θα σου αρέσει πραγματικά αυτό το παιχνίδι. Μπορεί το τελευταίο reveal trailer να μας έδωσε επιτέλους περισσότερες εικόνες γύρω από το gameplay του, αλλά παραμένουν απλώς εικόνες. Μάλλον είναι stealth, μάλλον μοιάζει λίγο στο Metal Gear Solid 5 στις κινήσεις του, μάλλον θα έχει boss fights. Αλλά με το «μάλλον» και με υποθέσεις γύρω από ολιγόλεπτα αποσπάσματα gameplay δεν μπορείς να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα, εκτός και αν μιλάμε για ατελείωτες συζητήσεις σε fora, YouTube με σχολιασμό ή σε κάποιες διαδικτυακές συζητήσεις. Δεν έχω ιδέα για το αν θα μου αρέσει ή το πώς θα χειρίζεσαι το βασικό χαρακτήρα στο παιχνίδι και με αυτήν τη λογική θα πάω να το αγοράσω.

Γιατί πραγματικά, η day one αγορά είναι σίγουρη με αυτά που (δεν) έχω δει μέχρι τώρα. Σε αντίστοιχες περιπτώσεις, χωρίς να υπάρχει αυτό το φοβερό cast και ο Hideo Kojima από πίσω, θα ήμουν πολύ πιο επιφυλακτικός, μιας και δύσκολα προχωράω σε προπαραγγελίες για τίτλους τη σήμερον εποχή. Αλλά ο Kojima το ’χει κερδίσει αυτό, να αγοράσει δηλαδή ο κόσμος τα παιχνίδια του, χωρίς να είναι σίγουρος για το τι θα αντικρίσει μόλις τοποθετήσει το δισκάκι στο σύστημά του. To όνομά του λειτουργεί πλέον σαν brand name, όπως όταν βλέπεις το logo “Rockstar Games”.

Οπότε ναι, οι λόγοι για τους οποίους μου έχει κινήσει το ενδιαφέρον το Death Stranding, παραμένουν οι ίδιοι όπως και πριν από το πρόσφατο trailer. H ίντριγκα για το άγνωστο, το εντελώς τρελό setting, o Kojima και η ελπίδα ότι θα ευχαριστηθώ την παρουσία των Norman Reedus και Mads Mikkelsen, με τον ίδιο τρόπο που ευχαριστιέμαι αυτήν τη περίοδο τους Shawn Ashmore και Aidan Gillen στο εξαιρετικό Quantum Break, αποτελούν για εμένα selling points. Μοναδικό μου «άγχος» να μην έχει αναγκαστεί ο Hideo Kojima και η ομάδα του να πιέσουν καταστάσεις, να βιαστούν με την ανάπτυξη του τίτλου με αποτέλεσμα να χαθούν άλλα στοιχεία. Το γεγονός ότι πρέπει να παρουσιαστεί κάτι το εντυπωσιακό σχετικά άμεσα και με γρήγορους ρυθμούς, για να έχει να δείξει «κάτι» το νέο στούντιο του αγαπημένου game designer με προβληματίζει περισσότερο από το αν θα καλύψει τα προσωπικά μου γούστα το παιχνίδι. Μακάρι να δούμε μια παιχνιδάρα και ας ρίξω ένα υποκειμενικό «κλάμα» επειδή βιάστηκα να δώσω του 70άρι του pre-order.

Δημήτρης Βασιλάκης
Να πούμε αρχικά ότι αφενός δεν συμπαθώ τον Κojima και το έργο του και αφετέρου για ακριβώς αυτό τον λόγο δεν έχω συγκεντρώσει πάνω από δέκα ώρες gameplay σε όσα έχει φτιάξει στη ζωή του. Δεν είναι ότι δεν προσπάθησα. Απλά ο Kojima και γενικά η Ιαπωνία δεν είναι για μένα όπως διαπίστωσα και στην προσπάθειά μου να παίξω Yakuza (Φώτης ακούει, over).

Αυτό βέβαια δεν είναι λόγος να βάλω το προσωπικό μου γούστο μπροστά και να αρνηθώ ότι ο άνθρωπος είναι μεγαλοφυΐα και μία από τις μεγαλύτερες μορφές της βιομηχανίας μας. Θα επαναλάβω όμως εδώ ό,τι έγραψα χθες σε status του Facebook και τελικά θα τολμήσω να το μοιραστώ και πιο δημόσια:  «Εγώ θα κάνω μια ερώτηση: αν το δημιουργό τον έλεγαν Bob Hopkins και ήταν το πρώτο του παιχνίδι, θα είχαμε όλοι τις ίδιες αντιδράσεις; Γιατί εγώ δεν καταλαβαίνω Χριστό και δεν φοβάμαι να το πω. ΟΚ, ωραία γραφικά και καλή σκηνή αρχής και τέλους. Αυτά.». Ναι είμαι υπερβολικός και το κατέδειξαν οι πολύ σωστές απαντήσεις που μου έδωσαν φίλοι για συγκεκριμένα πράγματα. Αλλά επιμένω: αν ο δημιουργός ήταν ο Μπομπ και όχι ο Χιντέο δεν θα του συγχωρούσαμε ούτε ότι κανείς δεν κατέλαβε πώς δένει το gameplay σε ένα σύνολο, ούτε κάποια πιο ανατριχιαστικά πράγματα με μωρά και μήτρες. Να μη συζητήσω καν αν άλλο παιχνίδι έβγαζε συλλεκτική με μωρό σε κάψουλα τι θα άκουγε. Αλλά είναι ο Κοτζίμα και τον ακούμε ευλαβικά. Εκείνο πάντως που θα με κάνει να πάρω ποπ κορν και να παρακολουθώ τα fanboys ευλαβικά, θα είναι η στιγμή που θα το βλέπουν, δεν θα καταλαβαίνουν τίποτα αλλά θα λένε πόσο φοβερό είναι. Μην ξεχνάμε το μισοτελειωμένο Phantom Pain να συγκεντρώνει 93% στο Metacritic κι έχω φίλους που το έχουν παίξει και μου λένε, ΟΚ, ωραίο αλλά μισό.

Πα να φτιάξω ποπ κορν.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • joehok
    • Κράζω τον τρόπο παρουσίασης αλλα επικροτω ότι κρατάει χαρακτήρα και μυστικότητα και σου λέει αν θες να δςις τι είναι πανε αγόρασε το. Αυτό το θεωρώ μαγκιά. Ωραία σκηνοθεσία αλλα η σκηνή με την σκάλα ήταν ξύλινο animation δεκαετίας 90.... οπότε δύσκολα να υπάρχει καλο αποτελέσμα.

    • Geovra
    • Εννοειται κανεις δεν εχει καταλαβει τιποτα περι τινος προκειται...αλλα για μενα απο πλευρας promotion μεχρι στιγμης ειναι στα ταβανια το επιπεδο. Δημιουργει Hype απο μονο του χωρις να εχεις δει τιποτα...
      Αν αξιζει σαν παιχνιδι εννοειται θα φανει στο χειροκροτημα...αλλα μεχρι στιγμης αυτο που βλεπεις ,αλλα δεν καταλαβαινεις , φαινεται καλοφτιαγμενο as usual για τον Kojima...το αν θα υπαρχει συνοχη σε ολο αυτο υπομονη μεχρι τον Νοεμβρη

      ΥΓ η σκηνη αναφορας στο Apocalypse now ηταν απλα υπεροχη

    • paulgouv
    • Από την E3 16 ο Hideo έχει δείξει συνολικά 35 λεπτά από τον κόσμο του Death Stranding και οι gamers παγκοσμίως ακόμα προσπαθούν να ερμηνεύσουν την ιστορία(''a new history'') και το gameplay μέσα από teaser στοιχεία που επέλεξε να μας αποκαλύψει.Αν αυτό δεν είναι η πεμπτουσία της επικοινωνίας μιας καινοτόμας ιδέας ενός δημιουργού στο κοινό που απευθύνεται,τότε ας αρχίσουμε να απαιτούμε σε κάθε ανακοίνωση game-ταινίας-σειράς να μας αποκαλύπτουν ξεκάθαρα όλο το όραμα τους και να είναι όλα προβλέψιμα.Πρόσφατα φάγαμε ''αναγκαστικό'' hype για red dead redemption 2 με ελάχιστα trailer και ''πηγες'' να παρουσιάζονται βέβαιες ότι θα αλλάξει την μορφή των open world παιχνιδιών...λίγους μήνες μετά ο κόπος 7 χρόνων της ''ιερής αγελάδας'' των studio ξεπουλιέται κάτω από 40ρικο(το GTAV κρατούσε σταθερά την50άρα για 3 χρόνια!!) και προσπαθούν με κουρασμένο online να πείσουν κόσμο να μην το δώσει για απόσυρση.Άλλη μία ενδιαφέρουσα περίπτωση είναι το Control της Remedy που ανακοινώθηκε πέρυσι,κυκλοφορεί τον Αύγουστο,έχει δείξει πάνω από 1ώρα gameplay και μαντέψτε..ακόμα δεν έχουμε καταλάβει τίποτα για την ιστορία του!!!Αλλά εκεί δεν έπεσε κανένας να ''κριτικάρει'' τους Φινλανδούς που σε AAA full price τίτλο δεν έχουν ξεκαθαρίσει ακόμα στο κοινό τi θα κάνει στο παιχνίδι.Για μένα καλά κάνουν και κρατούν ένα μυστήριο.Τελικά,πιστεύω υπάρχει μεγάλη μεροληψία ειδικά απέναντι στον Hideo.Άκρως θετική από τα fanboys και άκρως αρνητική από τους haters!!!Προσωπικά είμαι ενθουσιάσμένος από τον τρόπο που επικοινωνεί ο Kojima το νέο του πόνημα(sic) μέχρι στιγμής και σίγουρα θα το αγοράσω(πρώτη φορά θα του τα σκάσω του Ιάπωνα μετά το MGS1 στο PS1 :p το MGSV το έλιωσα τζάμπα στο Plus) γιατί με έχει ιντριγκάρει αφάνταστα!!! P.S.Τώρα καταλαβαίνω γιατί το Dark είναι λιγότερο διαδεδομένο στον κόσμο του Netflix σε σχέση με μετριότατες παραγωγές όπως Casa de Papel....η ''μάζα'' αναζητά εύπεπτες ιδέες και όχι τροφή για προβληματισμό με απρόβλεπτα σενάρια στον χώρο της ψυχαγωγίας...

      • Geovra
      • To Dark ειναι απλα ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ :)

      • yaponvezos
      • Είναι που έχουμε μάθει να μας τα σερβίρουν όλα μια ώρα αρχύτερα. Ταυτόχρονα έχουμε μάθει να απολαμβάνουμε το μαζοχισμό των Soulbourne. Και ακόμη να πιάσουμε την ειρωνεία.

        • Geovra
        • Δεν καταλαβαινω την εκρηξη σου :)

      • mysterious
      • Η μαζα παντα θα επιζητα την fast food ποσοτητα εις βαρος της ποιοτητας.Ζει για το hype εξυμνωντας χρυσες μετριοτητες.Η μαζα ειναι...μαζα.

        Ασχετο με την θεματολογια του αρθρου αλλα επειδη το ανεφερες ειδα αυτο το περιφημο Casa de Papel.Δεν ενιωσα καποια στιγμη αυτο το ουαου feeling που εχει κυριευσει τους παντες.Ισα ισα υπηρχαν πολλες στιγμες που υποτιμουσαν τη νοημοσυνη σου μονο και μονο για να προωθηθει η δραση.Μια καλη γενικα σειρα αλλα μεχρι εκει.

        • Efkar
        • η υπομονη μου με το casa ντε παπέϊ, εξαντλήθηκε και έπαψα να το βλέπω ότα΄άρχισε α πολιτικά και φυλετικά-φεμινιστικά μηνύματα.

        • mysterious
        • Ναι απο ενα σημειο και μετα τα φεμινιστικα μηνυματα ειδικα εκαναν παρτι.Και παλι ομως δεν ηταν λογος αρκετος να με αποτρεψει.Το να γινονται ομως εντελως κουλα πραγματα και να συμπεριφορονται ΕΝΤΕΛΩΣ ΗΛΙΘΙΑ καποιοι χαρακτηρες με ειχε εκνευρισει απολυτα.Οπως το σκηνικο με το σκιτσο του Καθηγητη.Οπως η σαικο Τοκιο.Αλλα ειπαμε πρεπει να δωσουμε wow factor στο κοινο κι αυτο να χειροκροτα σαν βλαμμενο.

    • Efkar
    • πάντως απο ότι έχω δει φαίνεται παιχνιδάρα, με όλα όσα θα ήθελα απο ένα παιχνίδι (δράση, εξερεύνηση, σενάριο). Και, υποθέτω βέβαια τουλάχισοτν μεχρι να βγεί το παιχνίδι για επιβεβαίωση, ο Κοτζίμα καταπιάνεται με κάποια προχωρημένα και "βαθειά" φιλοσοφικά θέματα.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!