Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το στοίχημα του Red Dead Redemption 2

*
To Red Dead Redemption 2 ανακοινώθηκε επισήμως τον Οκτώβριο του 2016 και δυστυχώς από τότε έχουμε λάβει μόνο δυο trailers και ελάχιστες ουσιαστικές πληροφορίες για το πόνημα της Rockstar. Η κυκλοφορία του τίτλου να τοποθετείται πλέον, επισήμως, στις 26 Οκτωβρίου του τρέχοντος έτους, ήταν εμφανές όμως, εδώ και αρκετούς μήνες, ότι το Red Dead Redemption 2 δεν θα κυκλοφορούσε την Άνοιξη του 2018, γνωρίζοντας την πολιτική της Rockstar όσον αφορά στην καμπάνια προώθησης των τίτλων της. Προφανώς εδώ θυμόμαστε το κλασικό πλέον απόφθεγμα για το πώς ένα αργοπορημένο παιχνίδι μπορεί να προκύψει τελικά καλό, ενώ ένα βεβιασμένο παιχνίδι είναι κακό για πάντα, και δεν υπάρχει λόγος να διαφωνήσουμε. Και αυτό είναι επειδή το prequel του Red Dead Redemption έχει να ανταποκριθεί σε τεράστιες προσδοκίες, αφού ο προκάτοχός του θεωρείται επάξια ένα από τα καλύτερα videogames όλων των εποχών και, κάπως έτσι, μια ακόμα καθυστέρηση του πιο αναμενόμενου τίτλου του 2018 ίσως να είναι η σωστή απόφαση.

Όταν το Red Dead Redemption κυκλοφόρησε πίσω στο μακρινό για τα δεδομένα της βιομηχανίας 2010, τα western ήταν μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού. Ακόμα και αν το παιχνίδι ήταν μέτριο, σίγουρα δεν θα έπεφτε αμέσως στην αφάνεια και οι λάτρεις της Άγριας Δύσης θα είχαν ένα ακόμα παιχνίδι για να ασχοληθούν. Ήταν εξάλλου δημιούργημα της Rockstar San Diego, η οποία είχε αναπτύξει και το πολύ καλό Red Dead Revolver, το οποίο κυκλοφόρησε για PlayStation 2 και Xbox το 2004. Λίγο έλειψε μάλιστα το πρώτο αυτό παιχνίδι της σειράς να μην κυκλοφορήσει ποτέ, αφού τα εξαιρετικά ταλαντούχα στελέχη της Capcom, η οποία θα αναλάμβανε την έκδοση του τίτλου, ακύρωσαν το όλο project τον Αύγουστο του 2003. Ευτυχώς για όλους μας όμως, η Take Two είχε αγοράσει το στούντιο ανάπτυξης του τίτλου, Angel Studios, το 2002, το οποίο και μετονόμασε σε Rockstar San Diego. Έτσι, στα τέλη του 2003 η Rockstar Games απέκτησε τα δικαιώματα του Red Dead Revolver και το παιχνίδι μπήκε σε τροχιά κυκλοφορίας.


Θέλοντας να κρατήσουν την αίσθηση shooter του Red Dead Revolver, το οποίο απέσπασε καλές κριτικές, αλλά και να προσθέσουν ένα ανοιχτό κόσμο στο επόμενό τους εγχείρημα, οι άνθρωποι της Rockstar San Diego έκαναν ακριβώς αυτό. Το αποτέλεσμα της ανάπτυξης του Red Dead Redemption ήταν ένας τίτλος με προσεγμένη ιστορία που ταίριαζε γάντι στο western theme, με χαρακτήρες που όχι μόνο προσέθεταν στην πλοκή, αλλά είχαν και την χαρακτηριστική τρέλα των δευτερευόντων χαρακτήρων των παιχνιδιών της Rockstar. Ο πρωταγωνιστής, John Marston, ήταν και αυτός εγκληματίας, όπως σχεδόν όλοι οι προηγούμενοι πρωταγωνιστές των παιχνιδιών της Rockstar. Γρήγορα όμως ο παίκτης δενόταν με τον Marston και ο (υπό)τιτλος “Redemption” αποκτούσε πραγματικό νόημα, ενώ το τέλος του παιχνιδιού έκλεινε τον τέλειο κύκλο μιας ιστορίας που θα μπορούσε να βρει το δρόμο της προς τη μεγάλη οθόνη με αρκετή ευκολία. Ο κόσμος του παιχνιδιού ήταν πιστός στην εποχή στην οποία διαδραματιζόταν το παιχνίδι, προσφέροντας διάφορες δραστηριότητες, αλλά ταυτόχρονα ερημικός όσο έπρεπε. Η ύπαρξη, για παράδειγμα, μερικών μόνο βουβαλιών σε μια πεδιάδα του χάρτη και το αντίστοιχο achievement που ξεκλειδωνόταν αν ο παίκτης σκότωνε συγκεκριμένο αριθμό εξ αυτών, συμβάδιζε με την πραγματική εξόντωση του συγκεκριμένου ζώου λόγω του μη ελεγχόμενου κυνηγιού γύρω στο 1900.
Ακόμη, το soundtrack-διαμάντι έντυνε κάθε δευτερόλεπτο του παιχνιδιού με απόλυτα κατάλληλο τρόπο, αφού είχε ηχογραφηθεί σε segments, τα οποία έπαιζαν με βάση το τι συνέβαινε στο παιχνίδι. Αν ο παίκτης απλά περιφερόταν, η μουσική «αραίωνε» αφήνοντας τους ήχους από το περιβάλλον να ακούγονται ανάμεσα στις παύσεις μεταξύ των όποιων μουσικών ακουσμάτων. Όταν έπεφταν οι πρώτοι πυροβολισμοί, το μπάσο γινόταν πιο γρήγορο και τα cowbells έδιναν ρέστα. Η επιτυχία του Red Dead Redemption ήταν συνδυασμός όχι μόνο της καινοτόμου θεματολογίας του western, η οποία ακόμα και εν έτει 2018 δεν έχει εξερευνηθεί πλήρως, αλλά και της μαεστρίας της Rockstar στο να αποδίδει σχεδιάζει εμπειρίες οι οποίες έχουν ουσία και σε ανοιχτό κόσμο, διάρκεια και εξαιρετική ατμόσφαιρα που απορροφά πλήρως τον παίκτη. Το πόσο μεγάλη προσπάθεια έγινε εκ μέρους της Rockstar San Diego για την επίτευξη αυτού του επιπέδου immersion φάνηκε, για παράδειγμα, στο motion capture των αλόγων, το οποίο πραγματοποιήθηκε με αργούς ρυθμούς λόγω της δυσκολίας…χειρισμού των ζώων (κάθε τρεις και λίγο κάποιοι αισθητήρες από τις στολές έπεφταν λόγω των κινήσεών τους), αλλά και της πολυπλοκότητας των διαφόρων κινήσεων που οι devs ήθελαν να καταγράψουν. Έτσι, εκτός από το γεγονός ότι η Rockstar είχε δουλέψει πολύ στο Red Dead Redemption, η διαφορά στην ποιότητα μεταξύ εκείνου και των υπολοίπων προσπαθειών από άλλα studio που κυκλοφόρησαν το 2010 ήταν εμφανής.

Επομένως θα ήταν λογικό να περιμένουμε κάτι τουλάχιστον μετρίως ενδιαφέρον όσον αφορά στο single-player του Red Dead Redemption 2. Η πλοκή του πλέον αναμενόμενου τίτλου θα πρέπει να αποτελεί κίνητρο για την ολοκλήρωση όλων των story missions, αν όχι να συναρπάζει. Δεν θα ήταν η πρώτη φορά εξάλλου που η ιστορία ενός αντίστοιχου τίτλου δεν έκανε απαραίτητα τον παίκτη να τη ζήσει στο πετσί του, αλλά απλά υπήρχε ως ένας σωστός καθοδηγητής ο οποίος κρατούσε τα πράγματα ενδιαφέροντα μέχρι το τέλος. Τα πιο πρόσφατα Grand Theft Auto, για παράδειγμα, είχαν δύσκολο σενάριο για να ταυτιστεί κανείς, αλλά εκείνο αναπτυσσόταν με το σωστό τρόπο προκειμένου ο παίκτης να αισθανθεί σαν να βλέπει μια καλογυρισμένη ταινία τύπου Heat του Michael Mann. Τα θεμέλια για το Red Dead Redemption 2 έχουν ήδη εγκατασταθεί σωστά, μιας και ο πρωταγωνιστής του παιχνιδιού, Arthur Morgan, είναι μέλος της συμμορίας του Dutch van der Linde, στην οποία και ανήκε ο John Marston πριν την έναρξη του Red Dead Redemption. Ήδη υπάρχουν πολλές θεωρίες σχετικά με τη σύνδεση αυτών των προσώπων, αλλά και το αν ο John Marston θα επανεμφανιστεί στο νέο παιχνίδι, αλλά όπως και αν έχει, η διατήρηση συγκεκριμένων χαρακτήρων ή σημείων της πλοκής που οποία μπορεί να συνδέονται με γεγονότα του πρώτου τίτλου σίγουρα μας ανοίγει την όρεξη.

Εκτός από το να ανταπεξέλθει στις προσδοκίες του προηγούμενου τίτλου όσον αφορά στην αίσθηση που αφήνει στον παίκτη μέσα από το single player, η Rockstar με το Red Dead Redemption 2 καλείται να αποδείξει ότι μπορεί να αξιοποιήσει ό,τι έμαθε από την μακροχρόνια πορεία του GTA Online, το οποίο θα έχει κλείσει 5 χρόνια ύπαρξης μέχρι την κυκλοφορία του νέου της τίτλου.. Το εγχείρημα της Rockstar με το multiplayer του Grand Theft Auto V αποδείχθηκε όχι μόνο ιδιαίτερα κερδοφόρο, αλλά και εντυπωσιακό παράδειγμα του πώς γίνεται σωστά το post-launch support ενός τίτλου ΑΑΑ, με συνεχή quality of life updates, προσθήκες νέων mode, αλλά και μεγάλων “expansions”. Το πιο πρόσφατο και κατά πάσα πιθανότητα τελευταίο add-on στο GTA Online, το Doomsday Heist update, ήταν το πιο επικερδές μέχρι στιγμής, ενώ κατά το λανσάρισμά του, τον περασμένο Δεκέμβριο, το GTA Online σημείωσε νέο ρεκόρ παικτών.

Έτσι, θα πρέπει να εκμεταλλευτεί τις βασικές ιδέες του mode αυτού, όπως τα heists, τις free-roam δραστηριότητες, αλλά και τις διάφορες ιδιοκτησίες, προκειμένου να δώσει διάρκεια και ουσία στο multiplayer του Red Dead Redemption 2. Ταυτόχρονα, θα πρέπει να αποφύγει τον μπαμπούλα των microtransactions, κάτι που φαινομενικά είναι εύκολο δεδομένης της φύσης ενός Wild West setting. Θα είναι δύσκολο για την Rockstar να δικαιολογήσει κάποια παρόμοια MTX με τα Shark Cards του GTA Online, αφού δεν νομίζουμε ότι υπήρχαν 50 διαφορετικά αυτοκίνητα, 20 αεροπλάνα και ελικόπτερα, 30 όπλα διαφόρων τύπων και ένα κάρο ρούχα στην Βόρειο Αμερική του τέλους του 19ου αιώνα. Έτσι, η εύρεση εκατομμυρίων δολαρίων δεν φαίνεται ότι θα αποτελέσει στόχο εντός του αντίστοιχου mode του Red Dead Redemption 2. Ακόμα και αν υπάρχει μεγάλη ποικιλία σε όσα στοιχεία του κόσμου μπορεί αυτή να βρεθεί, όπως όπλα, ρούχα ή άλογα, οι όποιες διαφορές αναμένεται να είναι κυρίως κοσμητικές και όχι κάτι το οποίο θα έχει πραγματικό νόημα αγοράς, όπως έχουν τα διάφορα οχήματα ή οι διάφορες εγκαταστάσεις στο GTA Online.

Συμπερασματικά, η δουλειά της Rockstar είναι εύκολη στα χαρτιά με μια πρώτη ματιά, αλλά ιδιαίτερα δύσκολη ως προς το αποτέλεσμα που πρέπει να φέρει. Οι συγκρίσεις με το σχεδόν αψεγάδιαστο Red Dead Redemption είναι 100% σίγουρες και κάτι τέτοιο συνήθως επιδρά αρνητικά για το επόμενο installment. Την ίδια στιγμή, ο οποιοσδήποτε publisher ακροβατεί πλέον σε τεντωμένο σχοινί μετά τα όσα έγιναν με το Star Wars Battlefront II της DICE και της EA, αφού κανένας από τους ισχυρούς παίκτες της βιομηχανίας δεν θέλει πάνω του την κακή φήμη της απληστίας και την αντίστοιχη κριτική, αλλά δεν θέλει και να μείνει πίσω από οικονομικής πλευράς, μην προσφέροντας κανέναν μηχανισμό MTX. Μένει να δούμε αν η Rockstar καταφέρει να συνεχίσει το σερί εντυπωσιακών και, αν όχι εντυπωσιακών, των ποιοτικών παιχνιδιών, όπως μας έχει συνηθίσει αυτά τα χρόνια, ή αν το Red Dead Redemption 2 χαθεί κάπου ανάμεσα σε χλιαρή πλοκή και κακοσχεδιασμένο multiplayer συγκρινόμενο με ένα παιχνίδι-σταθμό (όχι, δεν έκανα pun με σταθμό-τρένα-τα τρένα ήταν πολύ σημαντικά στο τέλος του 19ου αιώνα). 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Rockstar Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Take Two Interactive

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • PORTAL
    • Θα απογοητευσει σε συγκριση με το RDR. Πρωτον επειδη τετοια παιχνιδια βγαινουν μια στο τοσο και δευτερον επειδη η Rockstar θα προσπαθησει να ακολουθησει τη συνταγη του πολυ πετυχημενου GTAV. Το οποιο ειναι ενα fast-food παιχνιδι. Το Red Dead θελει αλλη προσεγγιση.
      Και το πρωτο δειγμα του βασικου χαρακτηρα ηδη εχει απογοητευσει.

*