Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Boom Street

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Square Enix

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Nortec Multimedia

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
To marketing ανέκαθεν έπαιζε μείζονα ρόλο στην προώθηση των προϊόντων και, κατά συνέπεια, στην αγορά τους και το Boom Street είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα για το πώς μπορεί να λειτουργήσει το μοτίβο αυτό στην αγορά των video games. Βλέποντας τον Mario ως βασικό πρωταγωνιστή στο εξώφυλλο του τίτλου, εύκολα μπορεί να παρασυρθεί κανείς και να αγοράσει το Boom Street. Φυσικά και μία τέτοια κίνηση δε θα ήταν λανθασμένη αν ο καταναλωτής ήξερε περί τίνος πρόκειται η παραγωγή αυτή αλλά, δυστυχώς, κάτι τέτοιο δεν είναι άμεσα κατανοητό και λανθάνει της αντίληψης νεαρότερων παικτών. Ουσιαστικά, το Boom Street είναι ένα ψηφιακό επιτραπέζιο παιχνίδι που θυμίζει αρκετά τη γνωστή σε όλους Monopoly. Το περιεχόμενο της παραγωγής αυτής, απευθύνεται κυρίως σε παίκτες που αρέσκονται να παίζουν εγκεφαλικά επιτραπέζια παιχνίδια με οικονομικούς όρους και με έντονο το στοιχείο της στρατηγικής.

Boom Street Image 01

Δανειζόμενο στοιχεία και χαρακτήρες από το σύμπαν του Mario της Nintendo και του Dragon Quest της Square Enix, το Boom Street φαίνεται να επένδυσε σημαντικά στα δύο προαναφερθέντα franchises για να γίνει περισσότερο θελκτικό αλλά και αγαπητό προς το ευρύ κοινό, αφού ένα επιτραπέζιο παιχνίδι με την παρουσία μόνο των Miis σίγουρα δε θα τραβούσε την προσοχή των παικτών. Ακόμα και οι παρτίδες μοιάζουν να αναμιγνύουν χαρακτηριστικά από τη Monopoly, το Mario Party ακόμα και από το Mario Galaxy! Σκοπός κάθε παίκτη είναι να πλουτίσει ή να οδηγήσει τους αντιπάλους του στην απόλυτη χρεοκοπία. Προσφέρονται δύο επίπεδα δυσκολίας (το εύκολο και το κανονικό) τα οποία, όμως, διαφέρουν αισθητά μεταξύ τους. Στο εύκολο επίπεδο, οι κανόνες είναι ιδιαίτερα απλοί αντανακλώντας μία εναλλακτική πραγματικότητα της Monopoly, αφού οι παίκτες μπορούν να αγοράζουν επιχειρήσεις, να επενδύουν σε αυτές και να χρεώνονται αντίστοιχα όσοι βρεθούν πάνω στο συγκεκριμένο τετραγωνάκι. Στο κανονικό επίπεδο, υπάρχουν επιπλέον παράμετροι και κανόνες που αλλάζουν σημαντικά τη ροή και την εξέλιξη του gameplay.

Boom Street Image 02

Για παράδειγμα, οι μετοχές θα παίζουν έναν από τους κυριότερους λόγους στη σύνθεση στρατηγικής, αφού η έξυπνη διαχείρισή τους μπορεί να οδηγήσει ευκολότερα στην πολυπόθητη νίκη. Επιπλέον, μία ακόμη σημαντική αλλαγή που εντοπίζεται στο κανονικό επίπεδο δυσκολίας είναι το γεγονός πως κάθε παίκτης μπορεί να αγοράσει ένα κατάστημα που προμηθεύει πρώτες ύλες για τη δημιουργία κάποιας άλλης επιχείρησης. Αν ο αντίπαλος θελήσει να αγοράσει πρώτες ύλες από το κατάστημα του παίκτη, ο τελευταίος μπορεί να εκτοξεύσει τις τιμές στα ύψη και να επωφεληθεί σημαντικά! Φυσικά, η όλη "δράση" δεν πραγματοποιείται αποκλειστικά πάνω στο ταμπλό.
Αν η ζαριά φέρει τον παίκτη στο κατάλληλο τετράγωνο, τότε μπορεί να συμμετάσχει σε mini games, ρισκάροντας πολλές φορές να κερδίσει σημαντικά πλεονεκτήματα εις βάρος των άλλων παικτών ή να χάσει μέρος των αποκτηθέντων κερδών του. Τα mini games αυτά προσθέτουν μία διαφορετική νότα στο gameplay, αποτελώντας ουσιαστικά ένα ευχάριστο διάλειμμα από τις εγκεφαλικές και στρατηγικές μονομαχίες. Επειδή οι αναμετρήσεις με τη CPU σύντομα θα καταντήσουν κουραστικές και προβλέψιμες, με το επίπεδο δυσκολίας να ανεβαίνει επικίνδυνα όσο περνούν τα ταμπλό, οι παίκτες σύντομα θα αναζητήσουν να παίξουν με φίλους, τόσο offline όσο και online (αν καταφέρουν να βρουν κάποιον παίκτη διαθέσιμο φυσικά). Ο δείκτης της διασκέδασης ανεβαίνει αισθητά με τους φίλους στο σαλόνι ή από την άλλη μεριά της τηλεόρασης αλλά η όλη εμπειρία πλήττεται από ένα σημαντικό μειονέκτημα... Δεδομένου ότι οι παρτίδες μπορούν να κρατήσουν έως και δύο(!) ώρες, η ολοκλήρωσή τους θα ήταν ιδιαίτερα δύσκολη αν δεν υπήρχε η επιλογή quick save στο single player mode.

Boom Street Image 03

Δυστυχώς, όμως, στο multiplayer, η επιλογή αυτή δεν υπάρχει και οι παίκτες είναι αναγκασμένοι να ολοκληρώνουν την κάθε παρτίδα πριν εγκαταλείψουν τον τίτλο. Κάτι τέτοιο, ζημιώνει δραματικά την εμπειρία που αποκομίζει κανείς και μετράει αρνητικά στην αντοχή του τίτλου στο χρόνο, παρόλη την τεράστια διάρκειά του. Ο οπτικοακουστικός τομέας χαρακτηρίζεται από πινελιές και θέματα που υπάγονται τόσο στο σύμπαν του Mario όσο και του Dragon Quest, χωρίς ωστόσο να συγκλονίζουν. Σίγουρα οι ήχοι από τα ζάρια, τα mini games και τα μουσικά θέματα είναι ικανοποιητικά αλλά όταν επαναλαμβάνονται για 1 και 2 ολόκληρες ώρες σε κάθε παρτίδα, σίγουρα καταλήγουν να κουράζουν.



Εν κατακλείδι, το Boom Street είναι μία ικανοποιητική πρόταση σε μία αρκετά παρωχημένη κατηγορία video games, η οποία απευθύνεται κυρίως σε πιο εγκεφαλικούς gamers και σίγουρα όχι σε παιδιά. Το σωστό timing, όμως, παίζει σημαντικό ρόλο και η παραγωγή αυτή κυκλοφορεί σε μία περίοδο όπου οι όροι και οι έννοιες χρήμα, κεφάλαιο, επένδυση κλπ, αντηχούν αρνητικά στα αυτιά του οικονομικά ταλαιπωρημένου και χρεωμένου Έλληνα... Παρόλα αυτά, όσοι αναζητούν ένα ψηφιακό επιτραπέζιο παιχνίδι με έντονο το στοιχείο της πρόκλησης και της στρατηγικής ή, απλά, δεν μπορούν να περιμένουν την κυκλοφορία του Mario Party 9, το Boom Street μοιάζει ως η ιδανική εναλλακτική πρόταση.


Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6

 

6.5

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • darksouls
    • αν μου επιτραπεί μια ερώτηση όσον αφορά τα reviews παιχνιδιών για wii/ 3ds.γιατί δεν έχουμε video reviews για τις συγκεκριμένες πλατφόρμες?θυμάμαι ότι σε παλιότερα παιχνίδια υπήρξε προσπάθεια,απλώς μου κάνει εντύπωση που έχει σταματήσει.....ευχαριστώ!!!

    • Sephiroth
    • Darksouls, η απάντηση είναι πολύ απλή. Λόγω του ότι τα αποτελέσματα των videos που είδαμε ήταν άθλια/απαίσια. Αν δεις και στο PS Vita, κάνουμε video reviews με videos που μας έχει προμηθεύσει η ίδια η Sony (B-Roll) και τα οποία προσφέρονται για αυτή τη δουλειά. Η Nintendo δεν έχει διαθέσιμο τέτοιο υλικό και ως εκ τούτου δεν μπορούμε να κάνουμε video reviews με direct feed. Η ελληνική αντιπροσωπεία έχει μηχανισμό για απευθείας capture στα γραφεία της, αλλά αντιλαμβάνεσαι ότι ένα site που εργάζεται ασταμάτητα από τις 07.00 έως τις 23.59 κάθε ημέρας, δεν είναι δυνατόν για κάθε review να τρέχει στην Μεταμόρφωση για να τραβήξει footage. Η μόνη εναλλακτική θα ήταν να μαζεύουμε όλα τα reviews του DS/3DS μαζί και να τα κάνουμε capture μία φορά το μήνα στα γραφεία της Nortec και μετά να τα δημοσιεύουμε, αλλά τότε θα βλέπατε τα κείμενα κάθε game, μαζί με το sequel τους...

    • darksouls
    • α εντάξει,ευχαριστώ πολύ.δεν ηξερα οτι απαιτειται ολοκληρη η διαδικασία που μου αναφερεις παραπανω.ηταν καλοπροαιρετη απορία,μην παρεξηγηθω.η δουλεια σας είναι φοβερη κ μακαρι να συνεχισετε ετσι (η ανανεωση της σελιδας σας,με νεα,reviews κτλ ειναι ισως η πιο συχνή από πολλά sites!!).κ παλι ευχαριστώ!!!

    • Sephiroth
    • Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, το έχουμε δει και σε διάφορα mail, τα οποία απαντάμε ξεχωριστά, ότι το ρωτάνε αρκετοί φίλοι. Δυστυχώς, τεχνικά, έχουμε πολλούς περιορισμούς στα συστήματα της Nintendo. Φαντάσου ότι δεν μπορούμε να γράψουμε την μεγαλύτερη δυνατή ανάλυση από το Wii πχ και αν βάζαμε ένα video θα έβλεπες pixels σαν τα buttons του player :P

      Είμαστε δε της άποψης ότι αν ένα video δεν μπορεί να είναι αντιπροσωπευτικό του τίτλου, θα του κάνει κακό και δεν υπάρχει κανένας λόγος από πλευράς μας να αδικήσουμε ή να ευνοήσουμε κάποιο game με αυτό τον τρόπο. Άλλο πχ. η συμπίεση που κάνει το YouTube στα videos και πέφτει κάπως η HD ποιότητα, άλλο να δείχνεις κάτι στη χειρότερη δυνατή ανάλυση :)

      Ελπίζουμε με το Wii U να λυθούν αυτά τα προβλήματα

    • spinemm
    • Πολυ ωραιο review, το game φαινεται πολυ καλο :) αλλα το wii το εχω "παρατησει" σχεδον απο τον πρωτο μηνα αγορας του :(

*