Ο Jun Takeuchi εκ μέρους Capcom δήλωσε στο ιαπωνικό Famitsu πως η γνωστή εταιρία θα αποκαλύψει εντός του καλοκαιριού δύο νέους πολύ σημαντικούς τίτλους για το 2011. Μάλιστα, τόνισε πως η ανακοίνωσή τους θα προκαλέσει έκπληξη και διέψευσε πως ένας από αυτούς θα είναι το Resident Evil 6. Τι μπορεί να περιμένουμε λοιπόν από την Capcom -πιθανότατα- στην Ε3;

Στην ίδια συνέντευξη ο Takeuchi δήλωσε πως το Super Street Fighter IV 3D Edition χρησιμοποιεί τις δυνατότητες του νέου φορητού σε ποσοστό 80-90%, ποσοστό για το οποίο θέλουμε να είμαστε επιφυλακτικοί, αλλά δεν έχουμε λόγο να το απορρίψουμε βάσει όσων μας μετέφερε ο Δημήτρης από το ταξίδι του στο Άμστερνταμ.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Γενικά δείχνει να το πηγαίνει καλά η Capcom και ελπίζω να μας φέρει κάτι καλό! :)
Aporw na dw ti tha anakinosoun :/
Κάτι καλό θα είναι!Όμως πάντα!
μιν το φεηλαρει...