H πρόεδρος της Capcom Interactive Midori Yuasa δήλωσε πρόσφατα στο MCV πως τόσο οι core, όσο και οι casual gamers προτιμούν πλέον να παίζουν τα αγαπημένα τους video games σε smartphones που προσφέρουν αυτή τη δυνατότητα, παρά σε ένα φορητό σύστημα gaming. Το υψηλόβαθμο στέλεχος της ιαπωνικής εταιρίας δε δίστασε μάλιστα να τονίσει πως η Capcom θα ρίξει μεγάλο βάρος φέτος στο mobile gaming κυρίως γιατί «το iPhone και οι υπόλοιπες smartphone συσκευές έχουν τη δυνατότητα να γίνουν μία πολύ πλατφόρμα».

Όπως τονίζει και ο Ηλίας Πέππας στο blog του, ίσως ήρθε η ώρα να προσέξουν λίγο περισσότεροι οι κλασικές εταιρίες του φορητού gaming, τον «κίνδυνο» που ακούει στο όνομα gaming σε κινητά τηλέφωνα και φορητές συσκευές γενικότερα.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Αν δεν ξυπνήσουν οι κλασικές εταιρίες δε θα τη βγάλουν καθαρή με την Apple...
Καλώς ή κακώς η κατάσταση πάει προς τα εκεί. Ενισχύονται τα κινητά όσο αποκτούν μεγαλύτερες δυνατότητες. Δεν είμαι σίγουρος πως μπορούν να αντικαταστήσουν μία φορητή κονσόλα, αλλά θα δούμε...
Αυτό παρατήρησα και εγώ..προσπαθούν να προωθήσουν τα κινητά !