Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Cosmote 4G

*
Η Cosmote έχει λανσάρει εδώ και μερικούς μήνες δίκτυο 4G, το οποίο αναπτύσσεται σιγά σιγά. Αν και προς το παρόν η κάλυψη που παρέχεται δεν είναι αρκετά μεγάλη, εντούτοις υπάρχουν αρκετά σημεία, τουλάχιστον στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας, που οι χρήστες μπορούν να επωφεληθούν από τις υψηλές ταχύτητες που προσφέρει το συγκεκριμένο δίκτυο. Θεωρητικά, τα δίκτυα 4G (γνωστά και σαν LTE, Long Term Evolution) υποστηρίζουν ταχύτητες που προσφέρουν μέγιστο bandwidth στα 100Mbit για download και στα 50Mbit για upload. Οι ταχύτητες αυτές είναι οι μέγιστες για πρέπει να υπάρχουν ιδανικές συνθήκες για να μπορέσει κάποιος να τις εκμεταλλευτεί. Στην πράξη, έχουμε χαμηλότερες ταχύτητες πρόσβασης στο Internet, οι οποίες όμως και πάλι είναι οι υψηλότερες που μπορεί να έχει κάποιος, είτε μιλάμε για χρήση μέσω κινητού τηλεφώνου 4G, είτε μιλάμε για χρήση μέσω υπολογιστή, αξιοποιώντας κάποιο LTE modem.

Cosmote 4G Image 02

Τις τελευταίες εβδομάδες είχαμε στη διάθεσή μας ειδικά SIM Cards της COSMOTE, τα οποία μας έδωσαν τη δυνατότητα να αποκτήσουμε πρόσβαση στο 4G δίκτυο της εταιρείας, είτε αξιοποιώντας κάποια συμβατά smartphones, όπως το iPhone 5 και το Sony Xperia Z, είτε αξιοποιώντας ένα LTE modem που μας παρείχε ο ίδιος ο πάροχος. Το συγκεκριμένο modem ήταν το Alcatel OneTouch L100V, μια USB συσκευή που θυμίζει USB flash drive, αλλά είναι αρκετά μεγαλύτερο σε διαστάσεις. Το modem δέχεται κάρτες SIM κανονικού μεγέθους, διαθέτει επιπλέον θύρα για κάρτες microSD λειτουργώντας έτσι και σαν card reader και συνοδεύεται από ένα καλώδιο USB splitter ούτως ώστε να μπορούμε να συνδέσουμε και άλλη συσκευή στην ίδια θύρα. Το συγκεκριμένο modem υποστηρίζει 100Mbit/50Mbit σε download/upload αντίστοιχα, ενώ είναι συμβατό με τις συχνότητες 800/900/1800/2100/2600 MHz των δικτύων 4G.

Cosmote 4G Image 06

Επιπλέον, διαθέτει 1GB αποθηκευτικού χώρου στον οποίο βρίσκεται προεγκατεστημένο το ειδικό software της COSMOTE, για να μπορέσει κάποιος να το αξιοποιήσει.

Cosmote 4G Image 01

Έχοντας ήδη δοκιμάσει το δίκτυο 4G της COSMOTE μέσω smartphone σε διάφορα σημεία της Αθήνας, κάναμε το ίδιο και με το modem της Alcatel, συνδέοντάς το σε ένα notebook. Ανέκαθεν, τα modem για υπολογιστές προσέφεραν υψηλότερες ταχύτητες πρόσβασης στο Internet σε σχέση με αυτά των smartphone, κάτι που ισχύει και στη προκειμένη περίπτωση. Στα διάφορα σημεία που βρήκαμε δίκτυο 4G, πετύχαμε ταχύτητες της τάξης των 40-45Mbit σε download και των 15-20Mbit σε upload (περίπου 10% υψηλότερες σε σχέση με τις αντίστοιχες του iPhone 5 και του Xperia Z).

Cosmote 4G Image 04

Κάναμε δοκιμές σε περιοχές όπως το Γκάζι, το κέντρο της Αθήνας, την Καλλιθέα και τον Πειραιά. Για τις μετρήσεις μας τρέξαμε την εφαρμογή του Speedtest.net, το οποίο αναφέρει πως η ταχύτητά μας είναι ταχύτερο από το… 99% των μετρήσεων που έχει λάβει για την Ελλάδα!

Cosmote 4G Image 03

Cosmote 4G Image 05

Αυτό που μένει είναι φυσικά να επεκταθεί ακόμα περισσότερο το δίκτυο 4G και ταυτόχρονα να εμφανιστούν περισσότερα πακέτα σύνδεσης, καθώς έχοντας τόσο υψηλές ταχύτητες πρόσβασης, τα MB τελειώνουν… πολύ γρήγορα.


Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
19 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Shepard
    • Στο 5αρι του αδερφου μου, οταν ανοιγει το LTE και χρησιμοποιει το ιντερνετ, η μπαταρια δεν προλαβαινει να πει "ΖΗΤΩ"!
      Κατα τα αλλα, υπερβολικα γρηγορο ιντερνετ και νομιζω πως πρεπει η ADSL στα σπιτια μας να αναβαθμιστει.

    • Kostasmav
    • Δηλαδή για να καταλάβω καθότι τυγχάνει να είμαι και λίγο ψιλοάσχετος μ' αυτά. Απ ότι κατάλαβα, έχουμε τη δυνατότητα, να χρησιμοποιούμε το 4G και σαν main σύνδεση στο ίντερνετ απο τον υπολογιστή μας (και να κανουμε online gaming και ότι άλλο κάνουμε με μια ADSL σύνδεση στο σπίτι μας) με ταχύτητες 40 με 45 Mbit και με δυνατότητα ανάλογα και τη περιοχή βέβαια, αυτές να φτάσουν τα 100 Mbit ??? Αν ναι, αυτό σημαίνει ότι είναι και ποιό γρήγορη απο τη VDSL η όχι ? . Πιστεύω ότι θα βοηθούσε πολύ, αν υπήρχε και ένας αναλυτικός πίνακας όπου θα υπήρχαν συγκριτικά τεστ επιδόσεων ταχύτητας (4G vs VDSL vs ADSL) όπως και συγκριτικός πίνακας τιμών και χρεώσεων για τη κάθε μια απο αυτές. Ετσι θα μπορούσαμε να συγκρίνουμε τα πακέτα και να πάρουμε και μια γενική εικόνα για το που βρίσκετε το ίντερνετ γενικώς στη χώρα μας αυτή τη στιγμή, και να αποφασίσουμε τη μας συμφέρει καλύτερα να έχουμε .........

    • T_K_L_L_LUIGI
    • Από την άλλη έχουν τραγικά πακέτα ίντερνετ σε θέμα όγκου δεδομένων και σε τιμές,όλες οι εταιρίες στην Ελλάδα όχι μόνο η κοσμοτε,επίσης να μην ξεχνάμε ότι εκβιαστικά μας παίρνει 1€ στο what's up σε περίπτωση που συνδεθεί μια εφαρμογή στο ιντερνετ και χωρίς να το θέλεις και χωρίς να υπάρχει κάποια επιλογή(ξέρω στέλνεις END DAY στο 1333 για να το σταματήσεις αλλά και πάλι μετά από κάποιο χρονικό διάστημα επανέρχεται) θα γίνει η χρέωση και το συγκεκριμένο πακέτο σου δίνει 20 ψωρομεγκαμπαιτ για να τα κάνεις τι;Έλεος τι να το κάνουμε το 4G αν έχουν τριτοκοσμικές υπηρεσίες....

    • Sephiroth
    • Παιδιά για να τα πάρουμε τα πράγματα σωστά, ένας πελάτης που ψάχνει να πάρει ένα καρτοκινητό για να τη βγάλει με 10-15€ το μήνα, προφανώς και δεν είναι το target group της COSMOTE για το 4G δίκτυο. Το 4G σημαίνει μεγάλη ταχύτητα, σημαίνει άντληση δεδομένων, σημαίνει πολλά data, άρα και αυτόματα δεν είναι ο στόχος να εξυπηρετηθούν οι πελάτες που (δεν εξετάζει κανείς το γιατί, δικαίωμά τους είναι) έχουν συγκεκριμένο budget για το κινητό τους. Σαφώς αν έχουν μια συμβατή συσκευή θα το απολαύσουν, αλλά μέχρι εκεί.

      Το 4G (όπως το βλέπω εγώ) είναι τουλάχιστον κάτι που αφορά κατόχους smartphones που έτσι κι αλλιώς έχουν πρόγραμμα με data και όσους θέλουν να έχουν γρήγορες ταχύτητες στο laptop τους με ένα USB Stick και έτσι κι αλλιώς θα πάρουν ένα πακέτο αρκετών GB το μήνα.

    • T_K_L_L_LUIGI
    • Δεν διαφωνώ Παύλο απλά δεν βλέπω έστω και μια κίνηση να αυξήσουν γενικός τα πακέτα ίντερνετ,είτε για τα συμβόλαια είτε για τα καρτοκινητά,σε θέμα όγκου μιας και οι απαιτήσεις πλέον έχουν αυξηθεί αρκετά.15€ για 1GB τα θεωρώ υπερβολικά ακριβά...

    • Sephiroth
    • Γενικότερα, με τις νέες ταχύτητες είναι αναπόφευκτο πως θα πάνε σε νέα πακέτα. Διαφορετικά αν δουν ότι οι καταναλωτές ξεφεύγουν, ανεβάζουν χρεώσεις κτλ, λογικά θα μειώσουν τα χρήματα που χαλάνε στο δίκτυο. Άρα, δεν συμφέρει και την ίδια την εταιρεία αυτό. Άρα... (2310-521010!) :P

    • nfs_maniac
    • Μία απορία, που ίσως να είναι και ηλίθια...Έχω το μηλόφωνο το 4άρι και μπαίνω με 3G πχ στην αρχική του enternity και βλέπω 2-3 νέα. Για την ΙΔΙΑ ακριβώς χρήση, στο 4G τα δεδομένα που θα κατεβούν (και θα αφαιρεθούν απο το πακέτο μου), θα είναι περισσότερα?

    • nfs_maniac
    • Μα κι εμένα εκεί πήγε το μυαλό μου, αλλα αυτο το "το ΜΒ τελειώνουν γρήγορα", με ψάρωσε λίγο...Προφανώς στο οτι το σκίζεις αναφερόταν

    • Sephiroth
    • Όχι, μη γίνει παρανόηση. Προφανώς αναφερόμουν στο γεγονός ότι όταν έχεις μεγαλύτερες ταχύτητες, το browsing θα είναι ταχύτερο, άρα θα ξοδεύεις περισσότερα ΜΒ με τη λογική του χρόνου.

      Αν πχ. είσαι στο τρένο και έχεις μπροστά σου 20 λεπτά για "κάψιμο", εκεί που ήθελες πχ. 5-6 λεπτά να φορτώσεις 10 σελίδες και να διαβάσεις, θα φορτώνεις 40, άρα τα ΜΒ που θα χρειαστείς θα είναι περισσότερα. Μειώνοντας το χρόνο φορτώματος δηλαδή, αυξάνεις το διαθέσιμο χρόνο σου. Αν δεν είσαι εγκρατής (όπως εγώ) θα ξοδέψεις παραπάνω MB :P

    • dasterin
    • Ε, ρε συνηγορος του καταναλωτη που εχει να πεσει. Αν ηθελαν θα ανεβαζαν τα πακετα προ αγορασμενου ογκου, το βλεπω το παραμυθι και καλα θελουμε να φερουμε στην Ελλαδα το 4g να χρεωθουν τα πρωτα προβατα 50-100 χιλιαδες ευρω λογο youtube και αφου επεμβουν ΕΕΤΤ - συνηγορος, θα ανεβασουν τον ογκο.... ντροπη τους. Τι να το κανεις το 4g αν εχεις 1gb.....

    • Panagog
    • Δεν κοιτάνε να φτιάξουν λίγο τα δίκτυα το ADSL λέω εγω , που στον Αγιο Δημήτριο έχουν ακόμη κατι προπολεμικά καλώδια και πληρώνουμε σαν κορόιδα για ταχύτητες αστείες

    • doriosm
    • Πραγματικά κοροιδια για τα δεδομένα της Ελλάδας. Ας δίνουν 50Gb με 15 ευρώ (και πολύ λέω) και τότε το συζητάμε.

*