Η Renegade Kid, developer του Mutant Mudds για το Nintendo 3DS, δημιούργησε ένα prototype demo για Crash Bandicoot παιχνίδι στο Nintendo DS πριν από χρόνια, οπτικό υλικό του οποίου μόλις έκανε την εμφάνιση του. Το παιχνίδι, με την ονομασία Crash Landed, βρέθηκε υπό ανάπτυξη για μόλις δύο εβδομάδες με την Activision να ακυρώνει την όλη δημιουργία του.

Από τη Facebook σελίδα Vicarious Visions δημιουργούνται εικασίες reboot της σειράς μιας και εκεί έκανε την εμφάνιση του ένας ανασχεδιασμός του Crash σε φωτογραφία που αργότερα αφαιρέθηκε. Το franchise παραμένει νεκρό για χρόνια, με τα δικαιώματα του να διατηρούνται από την Activision.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Τι;;;Τα δικαιώματα τα έχει η Activision;;;
Δηλαδή αποκλείεται να δω crash bandicoot σαν τα παλιά...
Ο player που είναι ακυρώθηκε και αυτός;
βγαλτε καινουργιο crash και θα το παρω σε οποια κονσολα και αν βγει!
Θα ήθελα να δω Crash στο 3DS κάποτε. Και ποιος δεν αγάπησε αυτά του PS.
μακάρι να επιστρέψει ο ΘΡΥΛΟΣ του playstation έλεος έχουν παρατήσει αυτό τον τεράστιο ήρωα.Μάκαρι να τον δούμε και στο ps3
πολύ θα ήθελα ένα crash στο ps3
στο ps1 ειχε πεσει τρελο λιωσιμο με τα πρωτα 3... :)
h activision κατεστρεψε τον crash. κριμα
Στο PS2 θυμάμαι,έλιωνα με το Crash Bandicoot:The Wrath of Cortex.Αχ...καλές εποχές. :')
τα πρώτα ήταν τα παιχνίδια που είχα παίξει πιο πολύ στο ps1...
Μολις ειδα το αρθρο πηρα μια δωσει απο το 1,στο PS3
Πωωωω Crash: πολλές ώρες καψίματος στο PS2!
Crash !!!!!!
Αλλος ενας λογος να βριζει κανεις την Activision .
Γιατί βρε Naughty Dog. Η πώληση δικαιωμάτων ίσως ήταν ότι χειρότερο έκανε.
Συμφωνώ η Naughty δεν έπρεπε να δώσει τα δικαιώματα του Crash γιατί είχε φτιάξει πολύ όμορφα παιχνίδια ελπίζω κάποτε να δώ ένα καινούργιο
Crash!!!!!!!!!
Ποσο αγαπημενο μου παιχνιδι το Crash!Στο PS1 επαιζα με μανια!!!
βγάλτε ενα crash στο ps3 η ps4 ρε παιδια!!!
Μεγάλη αρρώστια ο Crash!Tα καλύτερα παιχνίδια του PS1!Με αυτά μεγαλώσαμε..
μακαρι να βγει ενα οπως τα παλια για ps3 -3ds αλλα δεν το βλεπω
Μεγάλο όνειρο να ξαναβγεί στη νέα γενιά ένας καινούργιος τίτλος...
το franchise του crash bandicoot δεν άνηκε ποτέ στη naughty dog ώστε να το πουλήσει,δυστυχώς,όπως γίνεται με τα περισσότερα ip ,άνηκε εξαρχής στον εκδότη και όχι στον developer,συγκεκριμένα στην τότε universal...
ελπίζω κάποια στιγμή να αποφασίσει η sony να βάλει (σχετικά βαθιά) το χέρι στη τσέπη και να τον φέρει πάλι στο σπίτι του
Τοτε ηταν η SONY Μετα η UNIVERSAL τωρα ειναι η ACTIVISION.
Naughty Dog ή ΤΤ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΑΡΤΕ πισω το development απο την ΑΘΛΙΑ ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΗ Radical, SIERRA+ACTIVISION δωστε πισω τα δικαιωματα στη SONY ή τελος παντων ολοι μαζι δωστε μας ενα Crash Bandicoot Με την πρωτοτυπια του πρωτου και ΟΛΕΣ τις ομορφες προσθηκες των 2 +3!!!!