H CD Projekt ανακοίνωσε επίσημα τον επόμενο τίτλο της που δεν είναι άλλος από το Cyberpunk, ένα νέο RPG που είναι βασισμένο στο pen and paper game Cyberpunk 2020. Τα γεγονότα λαμβάνουν χώρα σε μία μελλοντική κοινωνία, όπου η βία και οι μάχες είναι συνεχείς. Ο σχεδιαστής Michael Pondsmith εργάζεται πάνω στην παραγωγή για πάνω από ένα χρόνο και δήλωσε πως ο κόσμος θα πρέπει να αναμένει ένα εξαιρετικό νέο game. Οι παίκτες θα μπορούν να φτιάχνουν τους ξεχωριστούς χαρακτήρες τους και να τους εξοπλίζουν με μία σειρά από εμφυτεύματα. Στην ομάδα ανάπτυξης θα συμμετέχουν πολλοί από τους συντελεστές του Witcher 2.

Ταυτόχρονα η εταιρεία σημείωσε πως το Witcher 2 Enhanced Edition θα κάνει την εμφάνισή του και σε συστήματα Mac. Τέλος, η πιο ενδιαφέρουσα νέα πληροφορία είναι πως το Witcher 2 πούλησε παγκοσμίως 1.7 εκατομμύρια αντίτυπα.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
SOLD! Με ψήσανε από τώρα! Αγορά με 92,000δρχ day1!
Να ευχηθούμε και εις ανώτερα...
Yes!!!! Γουστάρω concept!
I totally DIG
Ποο έπος!Αγορά το concept πράγματι μαμεί!
Εαν και θα γουσταρα να ανακοινοταν το πρωτο Witcher δεν με χαλαει ενα τελειως καινουργιο project...Ετσι και αλλιως αυτο θελουμε,παιχνιδια και οχι αιδιες τυπου kinect,move,wii,cloud,browsers κτλ....