
Οι παίκτες θα μπορούν να οδηγήσουν είτε την Lamborghini Gallardo LP550-2 Valentino Balboni, είτε την Porsche 911 Carrera S.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η ΕΑ επιβεβαίωσε τη διάθεση του πρώτου demo για το Need for Speed: The Run στις 10 Οκτωβρίου, με μία ανακοίνωση που φαίνεται πως ήρθε για να μείνει, σε αντίθεση με αυτή που εξαφανίστηκε την περασμένη εβδομάδα για άγνωστους -ακόμη- λόγους.
Γουστάάάάρωωωωωω!!!!
Καλά παίζει να είναι το μόνο παιχνίδι που θα αγοράσω μετά απο σχεδόν 1 χρόνο !!!! ;p
Απο περιέργεια και μόνο θα το δοκιμάσω...
Εγώ δεν το θέλω στις μεγάλες κονσόλες!Τί να το κάνω?Άλλο ένα NFS θα είναι όπως και τα προηγούμενα,με άλλες επιλογές και σκηνικά...Εκεί που θέλω οπωσδήποτε να βγει demo είναι στο 3DS...Εκεί που είναι η πιο επίφοβη κυκλοφορία(για αυτήν στο Wii ξέρουμε ήδη ότι θα είναι έκτρωμα!) και εκεί που μόνο σκέφτομαι να το αγοράσω...