Το Super Street Fighter IV 3D Edition θα υποστηρίζει τη δυνατότητα αποστολής μιας demo έκδοσης σε ένα δεύτερο σύστημα Nintendo 3DS που βρίσκεται σε κοντινή απόσταση, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα για versus αγώνες, χωρίς την ανάγκη αγοράς δύο αντιτύπων. Εκμεταλλευόμενοι το Nintendo 3DS Download Play καθώς και το Street Pass, οι κάτοχοι του συστήματος και του τίτλου θα έχουν τη δυνατότητα να αγωνιστούν ανά πάσα χρονική στιγμή με ένα φίλο τους.

Η έκδοση που θα μεταφέρεται σε ένα δεύτερο σύστημα παρόλα αυτά θα προσφέρει δυνατότητα επιλογής μόνο του Ryu και ενός συγκεκριμένου επιπέδου. Ακόμη και αν αυτός που μοίρασε το software απομακρυνθεί από τους υπολοίπους, η demo έκδοση παραμένει μέχρι να απενεργοποιηθεί το δεύτερο σύστημα.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Εκεί που όλα ακούγονται όλα ονειρικά σκάει το "θα προσφέρει δυνατότητα επιλογής μόνο του Ryu". Με λίγα λόγια καλή ιδέα για το demo, αλλά άχρηστο για να απολαύσεις διπλό παιχνίδι.
Σιγά μην έδιναν κάτι παραπάνω. Τρέμει η καρδιά τους και μόνο που μοιράζονται δεδομένα από μηχάνημα σε μηχάνημα :)
και προς τι αυτή η κίνηση? και καλά να προωθησει το SF?
Με αυτές τις προσπάθειες θέλουν να βάλουν το χρήστη να βλέπει το game στο σύστημά του. Να καταλαβαίνει πως δείχνει, τι έχει να προσφέρει. Επειδή δεν είχαν μέχρι σήμερα demos, το κάνουν αυτό για να εθιστείς και να πεις ότι "όχι, δε θέλω να παίζω μόνο με το Ryu, ας πάω να το αγοράσω".
Συμφωνώ με Sephiroth. Γιατι διαφορετικά θα φαίνεται στο 3DS που θα έχεις βάλει την κασετούλα σου και διαφορετικά σε ένα 3DS που θα μοιράζεται το Software....