Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Dungeons & Dragons: Daggerdale

To Dungeons & Dragons: Daggerdale είναι η νέα action προσέγγιση της Atari στον κόσμο του D&D και αναπτύσσεται από την Bedlam Games. Προσφέρει υποστήριξη για απλό ή συνεταιρικό mode και οι παίκτες μπορούν να το αποκτήσουν τόσο μέσω του site της εταιρίας για PC, όσο και μέσω των υπηρεσιών Xbox Live και PlayStation Network στα οικιακά συστήματα ψυχαγωγίας που διαθέτουν. Στον παρακάτω player μπορείτε να δείτε τα πρώτα 15 λεπτά της δράσης:




Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
4 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Bedlam Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Atari

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    BNE Hellas

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • game over
    • Σε σχεση με κατι αλλα games που ειδα αυτες τις μερες στα news αυτο δεν μου αρεσαι και παρα πολυ .........

    • Tobajaras
    • Αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αν μη τι άλλο για να δούμε αν τα καταφέρνει καλύτερα από το Dungeon siege 3. Έτσι κι αλλιώς τα 20πλευρα έχουν μείνει στην αχρηστία εδώ και χρόνια και έχουν αρχίσει να μου λείπουν...

    • ViLb
    • τα reviews που έχουν βγει πάντως μιλάνε για απαράδεκτο τίτλο, με μηδενικό βάθος και σενάριο και πολλά προβλήματα.
      επιτέλους έβγαινε ένα νέο dnd rpg και τελικά είναι αρπαχτή.

    • PeterPan
    • καλά τώρα θα μου πεις στην αρχή είναι ένα tutorial αλλά....έλεος! Από τα 8 λεπτά τα 7, βαράει barrells και τρέχει πέρα δώθε...Ενώ μετά σχεδόν πάλι τα ίδια! Δεν μπορώ να καταλάβω αυτοί που αναθέτουν το developing ενός ακόμη DnD τίτλου....Γιατί να είναι πάλι τέτοια ΑΠΟΤΥΧΙΑ?! Το game έχει απλά "όμορφα" γραφικούλια (ούτε καν ωραία ή εντυπωσιακά!) και φένεται να είναι όπως ακριβώς λέει ο ViLb....κρίμα αν κυκλοφορήσει έτσι εν τέλει....

*