Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-

- από Ηλίας Πέππας
-
- 06/06/11
Τι αποκάλυψε η Electronic Arts στο πλαίσιο της συνέντευξης Τύπου της Ε3; Διαβάστε όλες τις ανακοινώσεις



Καλύτερη η παρουσίαση της ΕΑ μέχρι στιγμής! Το NFS:Run είναι το κάτι άλλο! Πάρα πολλά και καλά παιχνίδια στην κατηγορία τους το καθένα!
Εγώ βέβαια κρατάω το ΜΕ3 και τα μυαλά στο μπλέντερ!
Mass Effect 3,Battlefield 3,NFS και αντε γειαααααααααααα!!!!! :D
Μερικές πολύ γρήγορες πρώτες εντυπώσεις.
1) Το Overdrive μου γυάλισε στο μάτι! Φαίνεται ακομπλεξάριστο action και είμαι περίεργος για το τελικό αποτέλεσμα!
2) Το Mass Effect 3 οπτικά δε μου φάνηκε διαφορετικό από το 2 ενώ δε φάνηκαν από το βίντεο οι θρυλούμενες αλλαγές στη μάχη. Σα boss fight ήταν εντυπωσιακή αλλά hotspots και τεράστια bosses έχουμε δει κι αλλού. Δε μπαίνει θέμα για το αν θα είναι καλό, αλλά αυτό που είδα δε μου είπε κάτι παραπάνω και δε με εντυπωσίασε.
3) Το Kingdom of Amalur μοιάζει κάργα για action hack and slash, αλλά κρατάω μικρό καλάθι για μια τεράστια λίστα λόγων.
4) Έσκασα στα γέλια μόλις είδα την κίνηση του τανκ στο Battlefield 3 Σα Golf GT πήγαινε με ένα μακρύ σωλήνα στην οροφή. Που'σαι ρε Mech Warrior να διδάξεις...
πολυ ωραια..
MASS EFFECT 3!!! xoxo