Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
11 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- 18/06/13
Η Ε3 2013 τελείωσε οριστικά και οι τρεις μεγάλοι της βιομηχανίας άνοιξαν τα χαρτιά τους (σχεδόν), έτσι ώστε να έχουμε μία βάση σχολιασμού



Kαμια καλη προσφορα με 2000 ατοκες δωσεις να τιμασει πεστου γιατι θελουμε το PS4 με καμια 15αρια τιτλους για αρχη..χαχαχαχα
Έτσι έτσι συμφωνώ μαζί σου @Shadowman!!
Παιδιά λόγο της διαφοράς ώρας ο Παύλος έφαγε δυο φορές μεσημεριανό,μια στην Ελλάδα και μια στις ΗΠΑ γιαυτό είναι φουσκωμένη η κοιλίτσα του,επίσης η κάμερα του προσθέτει κιλά,κανονικά όμως έχει αθλητικό κορμί! :P
Δεν απαντάω σε επιθέσεις λάσπης! Σχολίασε τη συνέντευξη και άσε το παραμύθι εσύ ο τελευταίος :)
Πέρα από την πλάκα ωραία συνέντευξη και δείχνει ο Κωτσόβολος και κάποια άλλα Ελληνικά καταστήματα να καταλαβαίνουν τις δυσκολίες που υπάρχουν στην Ελληνική αγορά.Μακάρι να μπορέσουν να προσφέρουν τις καλύτερες τιμές και να τους στηρίξει ο κόσμος όσο μπορεί.
μπράβο Παύλο ωραία συνέντευξη και ενημερωτική !
άντε να δουμε
Τετοιες συνεντευξεις χρειαζονται...
Gz μικρέ Θεούλη! Πολύ ωραία και ενδιαφέρουσα συνέντευξη!
Πολύ καλή συνέντευξη, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί το kinect να είναι απαραίτητο. Αρχικά δεν ήταν καν επιτυχημένο μέχρι τώρα. Είναι απλά ένα ακόμα εργαλείο για κλείδωμα. Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί οι κονσόλες πάνε να γίνουν με το ζόρι media center. Δεν έχει νόημα αυτό. Ακόμα και στην Αμερική υπάρχουν πολύ πιο φτηνές λύσεις για media center από ένα Xbox, που ουσιαστικά η Μ$ το κυνηγάει αυτό.
Πάντως είναι λυπηρό το να είναι το 70% των συζητήσεων περί DRM και παρόμοιες πολιτικές σε μια έκθεση που υποτίθεται είναι για παιχνίδια. Κυρίως Μ$ και μερικοί publishers φταίνε γι αυτό. Τι να πεί κανείς; πάντως από ότι κατάλαβα ούτε οι εταιρίες λιανικής σαν τον Κοτσόβολο έχουν καταλάβει ακριβώς τι παίζει, και τι θα παίξει με το DRM.
Μοντελο ο Παυλος. Παντως ρε αγορι μου καταλαβαινουμε οτι ο χρονος (και ειδικα ο τηλεοπτικος) ειναι χρημα αλλα μιλα πιο αργα, διεκρινα λιγο λαχανιασμα στη εισαγωγη και στο κλεισιμο, μη μας παθεις τιποτα. Δεν σε κυνηγαει κανεις :D
Πολυ ωραία συνέντευξη