Activision
Call of Duty: Ghosts
Destiny
Deadpool
Bethesda
The Evil Within
The Elder Scrolls Online
Blizzard
Diablo III PS Version
StarCraft II: Legacy of the Void
Bohemia Interactive
Arma III
Capcom
Deep Down
Ducktales
Lost Planet 3
Remember Me
Resident Evil 7 (εικάζεται)
CD Projekt RED
The Witcher 3: Wild Hunt
Deep Silver
Saints Row 4
Disney
Disney Infinity
EA
Battlefield 4
Dragon Age 3: Inquisition
FIFA 14
Madden NFL 25
Mass Effect (νέος τίτλος, εικάζεται)
NCAA Football 14
NHL 14
Need for Speed: Rivals
Ryse
Konami
Castlevania: Lords of Shadow 2
Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
PES 2014
Microsoft
Forza Motorsport 5
Όλοι οι νέοι τίτλοι του Xbox One
Namco Bandai Partners
Dark Souls 2
Project X Zone
Tekken X Street Fighter (εικάζεται)
Nintendo
Mario Golf World Tour (εικάζεται)
Mario Kart Wii U
Mario Party 3DS
Mario & Luigi: Dream Team (εικάζεται)
Pikmin 3
Pokemon X/Y
Super Mario 3D Wii U
Super Smash Bros. 4
The Legend of Zelda: The Wind Waker HD
SEGA
Castle of Illusion: Starring Mickey Mouse HD
Company of Heroes 2
Sonic: Lost World
Total War: Rome 2
Square Enix
Deus Ex: Human Revolution Director’s Cut
Final Fantasy XV
Kingdom Hearts HD 1.5
Lightning Returns: Final Fantasy XII
Murdered: Soul Suspect
Thief
Sony
Beyond: Two Souls
Drive Club
Gran Turismo 6
Infamous: Second Son
Killzone: Mercenary
Killzone: Shadow Fall
The Last of Us
Tecmo-Koei
Dead or Alive 5 Ultimate
Dynasty Warriors 8
Yaiba: Ninja Gaiden Z
Ubisoft
Assassin’s Creed 4: Black Flag
Rainbow Six: Patriots
Rayman Legends
South Park: The Stick of Truth
Splinter Cell: Blacklist
Watch Dogs
Warner Bros. Interactive
Batman: Arkham Origins
Infinite Crisis
LEGO Marvel Superheroes
Transistor
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Αυτη η φωτο του αρθρου θα παιξει πολυ μεχρι να ερθει το φρεσκο πραμα απο την φετινη :Ρ
Τι να τα κάνω τα παιχνίδια,ανυπομονώ για τις φώτο που θα τραβήξει ο Παύλος!Καλή και χρυσή η φώτο του άρθρου αλλά ο λαός θέλει νέο αίμα... :P
Αυτά τα ..... δύο "παιχνίδια" στη φωτογραφία του άρθρου, αναρωτιέμαι, θα κυκλοφορήσουν σε ....retail εκδόσεις, ή είναι μόνο για ..... "online" gaming ???? :-pppppp
έχουμε ξεφύγει όλοι λίγο με τις φωτογραφίες.πάντως μιλάμε για πάρα πολύ υλικό.θα έχετε πολύ δουλειά μετά για να τα καλύψετε όλα...
Τόσα πολλά παιχνίδια..... τόσος λίγος χρόνος..... :(
Ποικιλία στη Nintendo.
Δικα σας τα Games δεν τα θελω. Θελω μονον της δυο κοπελες . :)
καλά ναι η επιλογή της φώτο δεν παίζεται,πάλι η "ατυχία" το χτύοησε το παλικάρι.απο ποιο περίπτερο ήταν άραγε?bubbleXX?
Οποτε επαληθευεται η απουσια της ncsoft!!! Και πραγματικα θα ηθελα να δω λιγο τουλαχιστον wildstar!!!
ελπιζω και πιστευω οτι δεν θα απογοητευτουμε απο την φετινη Ε3!Αντε να δουμε,περιμενω με αγωνια
PS4-BATT4..