Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
18 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- 26/01/13
Ακόμα μια εβδομάδα το Enternity μας ξεναγεί στο χώρο των video games μέσα από την καθιερωμένη εκπομπή Enternity Weekly.



Θεϊκή μπλούζα!!!Σημείωση το αίμα δεν είναι εκτύπωση,αλλά πραγματικό αίμα κάποιου μέλους της σελίδας που τόλμησε να πει ότι το pc του Καρέτσου δεν είναι τούμπανο!
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση Δημήτρη.
Περαστικά στην Αναστασία. Αν και να πω την αλήθεια τα ζουμιά πάνω στη μπλούζα μοιάζουν πολύ φρέσκα :-)))
Πριν μερικές μέρες ο Γιώργος έγινε Γιώργους :-)))), τώρα ο Κράτος έγινε Κράτους :-))))
Άλλος ο παρουσιαστής Δημήτρης και άλλος ο μοντέρ Δημήτρης Καρέτσος; :-))))
Ελπίζω να μην παρεξηγείς τα φαιδρά μου σχόλια αλλά προσπαθώ να "δώσω" λίγο υλικό μπας και βγει κανα βιντεο ή ηχητικό πριν το επόμενο live γιατί είδα ότι o nfs_maniac ήταν απογοητευμένος ;-)
Μόνο εγώ περίμενα να κάνει σαρδάμ κάθε φορά που έλεγε έναν τίτλο? :D
Ολα τα λεφτα η μπλουζα!
Ποιο pc του Καρετσου ουτε το web chat δε σηκωνει...:P
Αναστασια παει να στη φαει τη θεση ο Δημητρης να προσεχεις !! Περαστικαα
Μια χαρά είμαι παιδιά. Απλά ο Δημήτρης ήθελε να πάρει το αίμα του πίσω μετά την αποτυχημένη του παρουσία, στο Live της προηγούμενης Πέμπτης!
Επειδή θα γίνεται συνέχεια αυτό Αναστασία,μάλλον θα την χάσεις την θέση σου.Εκτός και αν τον απειλής με την μη τροφοδοσία "σκόνης" την οποία και χρειάζεται για να παραμένει fit,διότι ως γνωστόν είναι και λιποδιαλυτής και διαίτης!
Ενταξει, η μπλουζα τα ΣΠΑΕΙ!!!!!
Δημήτρη όπως κατάλαβες πολύ καλά, πιο πολύ στη μπλούζα δώσαμε σημασία παρά σε αυτά που έλεγες, γι αυτό πες μας απο που ψωίζεις γιατί δε θα ησυχάσουμε !!!!!! :-))))))
Νάτος ο Καρέστος !!
Αυτό είναι που λένε... την ματώνει τη φανέλα!!! Γεια σου ρε Δημήτρη!!!
Χασαπη Καρετσο :D
Ευτυχως που σχολίασε η Αναστασία και αποκαλύφθηκε η αλήθεια.
τρομερη μπλουζα
εκλεψε τις εντυπωσεις η μπλουζα!!!!!!!!!!!
Έριξε μπογιά στην μπλούζα ή ήταν έτσι από την αγορά της;;; :ΡΡΡΡ
Στο Enternity βάζουμε το αίμα μας πραγματικά.
Super T-shirt!!!