



Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077




Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Διέρρευσαν οι πρώτες εικόνες για το Far Cry 3: Blood Dragon, για το οποίο η αρχική παρουσίαση είχε γίνει στο πλαίσιο ενός πρωταπριλιάτικου αστείου.
What sorcery is this?
Μοιάζει λίγο με Bioshock?
Το παιχνιδι ειναι μπομπα μεχρι στιγμης!
Κατι με χαλαει..Δεν ξερω!Βασικα ειναι κατι διαφορετικό απο τα συνηθισμένα Far
Εμενα παλι πρωτασπριλιατικο μου φαινεται και ας περασε...
Eπαναλαμβανω no vaas no money
Εμενα σαν Halo μου φαινετε....!
Δεν ψηνομαι...προτιμω το κανονικο far cry 3